Stands op de Chicago Pipeshow.

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Huub

Stands op de Chicago Pipeshow.

Post by Huub »

Hallo,

Hierbij foto's van de stands van McClelland, McCranies en Cornell & Diehl op de Chicago Pipe Show. Gemaakt direct na de opening afgelopen.
donderdagavond. Vrijdag kon je er al bijna niet meer lopen vertelde mijn vriend.

Image
Image
Image

Dukdalf

Re: Stands op de Chicago Pipeshow.

Post by Dukdalf »

Toen ik er was mocht er in de zaal nog gerookt worden, met als gevolg een duidelijk zichtbare blauwige deken met een sterke latakiageur. Veel bezoekers gingen niet naar buiten om te roken, zoals nu waarschijnlijk, maar om even wat schone lucht in te ademen. Na twee dagen beurs was je compleet doorgerookt :lol: .

Huub

Post by Huub »

Dukdalf wrote:Toen ik er was mocht er in de zaal nog gerookt worden, met als gevolg een duidelijk zichtbare blauwige deken met een sterke latakiageur. Veel bezoekers gingen niet naar buiten om te roken, zoals nu waarschijnlijk, maar om even wat schone lucht in te ademen. Na twee dagen beurs was je compleet doorgerookt :lol: .
Hallo Dukdalf,

Dat heb ik wel eens gehoord. Mijn vriend vertelde mij dat er nu buiten een hele grote tent staat waar tafels en stoelen staan en waar koffie etc. geschonken wordt. De flappen aan de zijkant van die tent staan open. Daar mocht wel gerookt worden.
Hij vertelde mij ook dat in het hotel waar hij verbleef heel veel kamers waren waar gerookt mocht worden tijdens de duur van de show.

Groet,

Huub

Massis
Administrator

Post by Massis »

Ik hoorde van collega's op het amerikaanse forum die zelfs mails kregen van hun hotel waarbij het hotel zich verontschuldigde voor de verwachtte rookoverlast en voorstelde om het verblijf te verplaatsen (niet wetende dat de ontvanger van de mail zelf een van de oorzaken van de rook ging zijn) :lol:

Geoff

Post by Geoff »

Nu zo'n foto's laten duidelijk zien waarom ik zoveel moeite heb om naar een beurs te gaan: je wilt er steeds alles meenemen! :lol:

kiske

Post by kiske »

Mooi verhaal!

robvoorburg

Post by robvoorburg »

Geoff wrote:Nu zo'n foto's laten duidelijk zien waarom ik zoveel moeite heb om naar een beurs te gaan: je wilt er steeds alles meenemen! :lol:
Ja, je moet sterk in je schoenen staan in zo'n snoepwinkel!
Ik zie trouwens alleen blikjes, geen pouches, een goede
ontwikkeling.

Geoff

Post by Geoff »

robvoorburg wrote:
Geoff wrote:Nu zo'n foto's laten duidelijk zien waarom ik zoveel moeite heb om naar een beurs te gaan: je wilt er steeds alles meenemen! :lol:
Of je vrouw meenemen! :P

Huub

Post by Huub »

robvoorburg wrote:
Ik zie trouwens alleen blikjes, geen pouches, een goede
ontwikkeling.
Hallo Rob,

De drie merken die ik hierboven noemde verkopen helemaal geen tabak in pouches en hebben dat ook nooit gedaan.
Wel worden hun bulk tabakken in zakken verkocht.

Groet

Huub

meindert

Post by meindert »

Mooie foto,s Huub!