Hierbij foto's van de stands van McClelland, McCranies en Cornell & Diehl op de Chicago Pipe Show. Gemaakt direct na de opening afgelopen.
donderdagavond. Vrijdag kon je er al bijna niet meer lopen vertelde mijn vriend.

Hallo Dukdalf,Dukdalf schreef:Toen ik er was mocht er in de zaal nog gerookt worden, met als gevolg een duidelijk zichtbare blauwige deken met een sterke latakiageur. Veel bezoekers gingen niet naar buiten om te roken, zoals nu waarschijnlijk, maar om even wat schone lucht in te ademen. Na twee dagen beurs was je compleet doorgerookt.
Ja, je moet sterk in je schoenen staan in zo'n snoepwinkel!Geoff schreef:Nu zo'n foto's laten duidelijk zien waarom ik zoveel moeite heb om naar een beurs te gaan: je wilt er steeds alles meenemen!
Of je vrouw meenemen!robvoorburg schreef:Ja, je moet sterk in je schoenen staan in zo'n snoepwinkel!Geoff schreef:Nu zo'n foto's laten duidelijk zien waarom ik zoveel moeite heb om naar een beurs te gaan: je wilt er steeds alles meenemen!
Hallo Rob,robvoorburg schreef:Ja, je moet sterk in je schoenen staan in zo'n snoepwinkel!Geoff schreef:Nu zo'n foto's laten duidelijk zien waarom ik zoveel moeite heb om naar een beurs te gaan: je wilt er steeds alles meenemen!
Ik zie trouwens alleen blikjes, geen pouches, een goede
ontwikkeling.