Stands op de Chicago Pipeshow.

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Huub

Stands op de Chicago Pipeshow.

Bericht door Huub »

Hallo,

Hierbij foto's van de stands van McClelland, McCranies en Cornell & Diehl op de Chicago Pipe Show. Gemaakt direct na de opening afgelopen.
donderdagavond. Vrijdag kon je er al bijna niet meer lopen vertelde mijn vriend.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dukdalf

Re: Stands op de Chicago Pipeshow.

Bericht door Dukdalf »

Toen ik er was mocht er in de zaal nog gerookt worden, met als gevolg een duidelijk zichtbare blauwige deken met een sterke latakiageur. Veel bezoekers gingen niet naar buiten om te roken, zoals nu waarschijnlijk, maar om even wat schone lucht in te ademen. Na twee dagen beurs was je compleet doorgerookt :lol: .

Huub

Bericht door Huub »

Dukdalf schreef:Toen ik er was mocht er in de zaal nog gerookt worden, met als gevolg een duidelijk zichtbare blauwige deken met een sterke latakiageur. Veel bezoekers gingen niet naar buiten om te roken, zoals nu waarschijnlijk, maar om even wat schone lucht in te ademen. Na twee dagen beurs was je compleet doorgerookt :lol: .
Hallo Dukdalf,

Dat heb ik wel eens gehoord. Mijn vriend vertelde mij dat er nu buiten een hele grote tent staat waar tafels en stoelen staan en waar koffie etc. geschonken wordt. De flappen aan de zijkant van die tent staan open. Daar mocht wel gerookt worden.
Hij vertelde mij ook dat in het hotel waar hij verbleef heel veel kamers waren waar gerookt mocht worden tijdens de duur van de show.

Groet,

Huub

Massis
Administrator
Contacteer:

Bericht door Massis »

Ik hoorde van collega's op het amerikaanse forum die zelfs mails kregen van hun hotel waarbij het hotel zich verontschuldigde voor de verwachtte rookoverlast en voorstelde om het verblijf te verplaatsen (niet wetende dat de ontvanger van de mail zelf een van de oorzaken van de rook ging zijn) :lol:
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Geoff

Bericht door Geoff »

Nu zo'n foto's laten duidelijk zien waarom ik zoveel moeite heb om naar een beurs te gaan: je wilt er steeds alles meenemen! :lol:
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -

kiske

Bericht door kiske »

Mooi verhaal!

robvoorburg

Bericht door robvoorburg »

Geoff schreef:Nu zo'n foto's laten duidelijk zien waarom ik zoveel moeite heb om naar een beurs te gaan: je wilt er steeds alles meenemen! :lol:
Ja, je moet sterk in je schoenen staan in zo'n snoepwinkel!
Ik zie trouwens alleen blikjes, geen pouches, een goede
ontwikkeling.

Geoff

Bericht door Geoff »

robvoorburg schreef:
Geoff schreef:Nu zo'n foto's laten duidelijk zien waarom ik zoveel moeite heb om naar een beurs te gaan: je wilt er steeds alles meenemen! :lol:
Of je vrouw meenemen! :P
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -

Huub

Bericht door Huub »

robvoorburg schreef:
Ik zie trouwens alleen blikjes, geen pouches, een goede
ontwikkeling.
Hallo Rob,

De drie merken die ik hierboven noemde verkopen helemaal geen tabak in pouches en hebben dat ook nooit gedaan.
Wel worden hun bulk tabakken in zakken verkocht.

Groet

Huub

meindert

Bericht door meindert »

Mooie foto,s Huub!
Groet van Pijpmaker Meindert

as it net kin sa as it moat , dan moat it mar sa as it kin !

Plaats reactie