Over een paar dagen rijden we vanaf Kiel naar Nederland.
Kennen jullie deze tabak? En waar zouden jullie
Groeten van Bert.
Herbert Motzek was de vroeger eigenaar die enige jaren geleden zijn bekende zaak overgegeven/verkocht heeft aan Thomas Darasz .oehoe wrote: 23 Oct 2025 08:33 Bij Motzek is deze tabak niet te vinden op de website. Slechts 'n paar blends Rattray verkrijgbaar daar.
Gisteren gekeken daar maar ik kwam toen niet veel verder dan 'n paar blends. In ieder geval beter goed gecorrigeerd dan geblunderd.Ducheyne wrote: 23 Oct 2025 16:23Herbert Motzek was de vroeger eigenaar die enige jaren geleden zijn bekende zaak overgegeven/verkocht heeft aan Thomas Darasz .oehoe wrote: 23 Oct 2025 08:33 Bij Motzek is deze tabak niet te vinden op de website. Slechts 'n paar blends Rattray verkrijgbaar daar.
Op hun site vind je naast een groot aanbod van eigen pijptabak een zeer groot aanbod van andere merken oa het ganse aanbod van Rattrays -( 43 items ).
Mr Google kan je meer vertellen op
Dein-Tabak.de![]()
![]()
![]()
![]()
De latakia in Red Rapparee is subtiel. Er is zelfs ooit en elders een discussie geweest of het er eigenlijk wel in zat, meen ik me te herinneren. Ik vind het een aanrader. Nergens te uitgesproken, maar zeker ook geen laffe hap.
Het is inderdaad subtiel aanwezig. De focus ligt meer bij de Virginia, Orientals en niet te vergeten de Cavendish.Dukdalf wrote: 23 Oct 2025 18:28De latakia in Red Rapparee is subtiel. Er is zelfs ooit en elders een discussie geweest of het er eigenlijk wel in zat, meen ik me te herinneren. Ik vind het een aanrader. Nergens te uitgesproken, maar zeker ook geen laffe hap.