Pipo
-
-
Inmiddels de tabak-collectie aardig opgebouwd op zoek naar de oude geur-herinnering. Hij omvat (in volgorde van aanschaf):
Neptune
Amphora Full Aroma
WO Larsen Sweet Aromatic
Peterson University Flakes
Mac Baren Scottish Blend
Troost Slices
Amphora Original Blend
Sail Groen
Clan
en volgens mij was het Sail Groen die ik zocht... De andere zijn ook niet beroerd trouwens, op de Clan na die ik toch vrij scherp vind ondanks de wel aangename geur.
Zaterdag was ik bij Schimmel in Zutphen waar ik Sail vond en Clan kreeg aanbevolen. Heb daar de Peterson 2010 kunnen snuffelen maar jammer genoeg niet gekocht (die € 24 vond ik er toch iets over...). Wat een mooie zaak trouwens.
En wat jammer dat Caron in de Veldstraat in mijn Gent er mee stopt. Inderdaad zijn de dames daar zeer herkenbaar chagrijnig, best bijzonder. De jongeheer is echter zeer vriendelijk. Ik heb begrepen dat februari en maart de uitverkoopmaanden zullen zijn (vanaf morgen dus), en de zaak per 1 april definitief dicht is.
Neptune
Amphora Full Aroma
WO Larsen Sweet Aromatic
Peterson University Flakes
Mac Baren Scottish Blend
Troost Slices
Amphora Original Blend
Sail Groen
Clan
en volgens mij was het Sail Groen die ik zocht... De andere zijn ook niet beroerd trouwens, op de Clan na die ik toch vrij scherp vind ondanks de wel aangename geur.
Zaterdag was ik bij Schimmel in Zutphen waar ik Sail vond en Clan kreeg aanbevolen. Heb daar de Peterson 2010 kunnen snuffelen maar jammer genoeg niet gekocht (die € 24 vond ik er toch iets over...). Wat een mooie zaak trouwens.
En wat jammer dat Caron in de Veldstraat in mijn Gent er mee stopt. Inderdaad zijn de dames daar zeer herkenbaar chagrijnig, best bijzonder. De jongeheer is echter zeer vriendelijk. Ik heb begrepen dat februari en maart de uitverkoopmaanden zullen zijn (vanaf morgen dus), en de zaak per 1 april definitief dicht is.

-
- Joey Peters
-
Inderdaad, toen ik de reviews las nam ik het niet als een compliment, zeg maar. Ik ga er maar van uit dat mevrouw het bedoelde als een typische tabak die in de jaren stillekes veel werd gerookt, want dat was m'n gehaaste omschrijving ongeveer.metalhead schreef:in Zutphen waar ik Sail vond en Clan kreeg aanbevolen.wauw..
En er was natuurlijk vééééél meer moois te vinden dan Sail. Maar ik was nu eenmaal op zoek naar die ene geur, niet vaak in NL en ik had weinig tijd.
Dank uWelkom mede linux gebruiker! Ubuntu 10.10 hierzo

-
- Joey Peters
- magicmarcello
- tweetakt [*RIP*]