Pipo

Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...
robvoorburg

Bericht door robvoorburg »

Zelf vind ik deze tabak na ca. 30 minuten roken op goede smaak komen.

Pipo

Bericht door Pipo »

Inmiddels de tabak-collectie aardig opgebouwd op zoek naar de oude geur-herinnering. Hij omvat (in volgorde van aanschaf):

Neptune
Amphora Full Aroma
WO Larsen Sweet Aromatic
Peterson University Flakes
Mac Baren Scottish Blend
Troost Slices
Amphora Original Blend
Sail Groen
Clan

en volgens mij was het Sail Groen die ik zocht... De andere zijn ook niet beroerd trouwens, op de Clan na die ik toch vrij scherp vind ondanks de wel aangename geur.

Zaterdag was ik bij Schimmel in Zutphen waar ik Sail vond en Clan kreeg aanbevolen. Heb daar de Peterson 2010 kunnen snuffelen maar jammer genoeg niet gekocht (die € 24 vond ik er toch iets over...). Wat een mooie zaak trouwens.

En wat jammer dat Caron in de Veldstraat in mijn Gent er mee stopt. Inderdaad zijn de dames daar zeer herkenbaar chagrijnig, best bijzonder. De jongeheer is echter zeer vriendelijk. Ik heb begrepen dat februari en maart de uitverkoopmaanden zullen zijn (vanaf morgen dus), en de zaak per 1 april definitief dicht is. :(

metaltommy

Bericht door metaltommy »

in Zutphen waar ik Sail vond en Clan kreeg aanbevolen.
:shock: wauw..
Groet,
Tom

Joey Peters

Bericht door Joey Peters »

Welkom mede linux gebruiker! Ubuntu 10.10 hierzo

Pipo

Bericht door Pipo »

metalhead schreef:
in Zutphen waar ik Sail vond en Clan kreeg aanbevolen.
:shock: wauw..
Inderdaad, toen ik de reviews las nam ik het niet als een compliment, zeg maar. Ik ga er maar van uit dat mevrouw het bedoelde als een typische tabak die in de jaren stillekes veel werd gerookt, want dat was m'n gehaaste omschrijving ongeveer.

En er was natuurlijk vééééél meer moois te vinden dan Sail. Maar ik was nu eenmaal op zoek naar die ene geur, niet vaak in NL en ik had weinig tijd.
Welkom mede linux gebruiker! Ubuntu 10.10 hierzo
Dank u :). Daar (Ubuntu) kom ik 'vandaan'. Een week of 6 geleden naar Mint overgestapt en niet meer omgekeken. Draait als een tiet en zeer compleet geleverd.

metaltommy

Bericht door metaltommy »

pen je ervaring is neer in merken en recencies als je de tabakken gerookt heb.. altijd interesant. mocht je daar wat voor voelen
Groet,
Tom

Joey Peters

Bericht door Joey Peters »

Ik ben van mandriva naar suse naar ubuntu...

Ubuntu werkt voor mij prima. Mint kwam met de pc van mijn pa (nettopje) maar voor hem windows opgezet om stamboomonderzoek software op te kunnen draaien die niet in wine wilt.. :)

magicmarcello

Bericht door magicmarcello »

Hartelijk welkom Pipo, een warm forum hier, veel plezier!!!
8p

tweetakt [*RIP*]

Bericht door tweetakt [*RIP*] »

Eigenwijs of niet: evengoed een hartelijk welkom. Als het er op aan komt zijn we allemaal wel eens eigenwijs dus dat lijkt me een zeer menselijke eigenschap.
R.I.P. 08/04/2013

- Aangepast door Nekker

Plaats reactie