Smokomang
- Eliminator
- Moderator
Re: Smokomang
In het voorstel topic van Smokomang ?hdemiranda schreef:Dank jullie wel allemaal
Is Smokomang en hdemiranda één en dezelfde persoon ??
Per ongeluk een dubbel account aangemaakt o.i.d. ?
Zou dat graag even weten, kunnen we desgewenst een account verwijderen, maar dit is erg onduidelijk !
- Eliminator
- Moderator
Geen probleem, een foutje is zo gemaakt,...... paas het even door naar Massis en/of Nekker, de beheerders (die kunnen net even wat meer dan ik), even overleggen wat het meest handig is.
- Eliminator
- Moderator
Sorry,.... woordje 'ik' vergeten, 'ik' paas het even door,.... is m'n werk tenslottehdemiranda schreef:Ga ik morgen meteen doen dankjewel en welterusten later

- Smokomang
Volgens mij is het geregeld. Ik gebruik de app tapatalk op de ipad en had daar een ander account aangemaakt dan op het forum. Deze heb ik nu veranderd. LAt ff weten of ik nu wel als smokomang zichtbaar ben ?
The fact is, the moment a man takes to a pipe, he becomes a philosopher. It's the poor man's friend; it calms the mind, soothes the temper, and makes a man patient under difficulties. It has made more good men, good husbands, kind masters, indulgent fathers, than any other blessed thing on this universal earth.
- Eliminator
- Moderator
Deze laatste post komt idd van Smokomang, dus zo te zien heb je het zelf al voor elkaar. verwijderen we de andere account.