hier ga ik spijt van krijgen :-D

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Arno
Contacteer:

Bericht door Arno »

W A U W :shock: ERG mooi!!! Zo'n vorm heb ik nog nooit gezien! De verbeteringen zijn ook absoluut verbeteringen!
Afbeelding

drfretboard

Bericht door drfretboard »

Very nice.

Zou je ook n's een keer het proces willen catalogiseren en in een verslag met beeldmateriaal publiceren?

Massis
Administrator
Contacteer:

Bericht door Massis »

drfretboard schreef:Very nice.

Zou je ook n's een keer het proces willen catalogiseren en in een verslag met beeldmateriaal publiceren?
je bedoelt alle nutteloze posts uit deze topic er tussenuit gooien? :D

Zal mij vanavond eens bezig houden met een volledige procesbeschrijving met foto's :-)

Overigens is ie met de lijnolie erover een stuk mooier. Door de lijnolie komt het rode terug wat meer naar boven en wordt de kleur veel dieper, zonder dat het terug nep gaat lijken. De eerste laag is mooi ingetrokken, maar ik ga er nog een laagje over zetten om te afwerking compleet te maken.

Alvast bedankt voor alle positieve reacties!

@Metalhead: eens we een huis kopen wordt het er sowieso eentje met een werkruimte waar ik terraria kan bouwen (mijn eerste creatieve hobby) en pijpen kan maken. Hopelijk is er dan ook plaats en geld voor een mooi draaibankje, dan kan ik ook het boren zelf beginnen doen zodat ze tenminste écht zelf gemaakt zijn...

Massis
Administrator
Contacteer:

Bericht door Massis »

zo , klaar :-)

verslag met foto's staat onder het onderhoud forum :-)

kiske

Re: hier ga ik spijt van krijgen :-D

Bericht door kiske »

Gelezen van begin tot eind. Super interessant topic. Complimenten ook al is 't weer een tijd geleden dat een en ander geplaatst is.

Plaats reactie