Ik moet mezelf herhalen voor wat betreft de Anderson en de Tao.
Flakeroker schreef:Ik ook!
En daarom: hebbeehebbehebbehebbe
Flakeroker schreef:Ik ook!
En daarom: hebbeehebbehebbehebbe
Het nummer van de big ben nature is 647 A, althans dat staat erop.Flakeroker schreef:Alvader schreef:Dat is een big ben barbados nature. Een heel fijne handzame pijp.Flakeroker schreef:Alvader, wat is jouw onderste kleine voor pijp?
De bovenste is een big ben royal silver, met mijn onlangs aangeschaft
winddekseltje.
Een 347, 348 of????
Wil er ook wel zo een!!!
Haha goed gezien heer Bommel, ik was al benieuwd of er iemand zou reageren.Bommel schreef:Alvader schreef:Dat is een big ben barbados nature. Een heel fijne handzame pijp.Flakeroker schreef:Alvader, wat is jouw onderste kleine voor pijp?
De bovenste is een big ben royal silver, met mijn onlangs aangeschaft
winddekseltje.
Met een prijs van €55,95 is mijn groene Lorenzo mijn duurste pijp ooit. Voor mijn begrippen zou een pijp van €75,- dus al behoorlijk aan de prijs zijn...robvoorburg schreef:Een pijp met een redelijke prijs (€ 75,--/ € 125,--) geeft vaak net zoveel rookgenot als een duurdere of zelfs dure pijp.
Mus schreef:Met een prijs van €55,95 is mijn groene Lorenzo mijn duurste pijp ooit. Voor mijn begrippen zou een pijp van €75,- dus al behoorlijk aan de prijs zijn...robvoorburg schreef:Een pijp met een redelijke prijs (€ 75,--/ € 125,--) geeft vaak net zoveel rookgenot als een duurdere of zelfs dure pijp.
leuk !Flakeroker schreef:@ Janneman: GEWELDIG !!!
Dit vraagt om een serie..................
Idem hierzo!Luys schreef:Weer bedankt Janneman, ik heb weer smakelijk kunnen lachen om je 'grapje'