Peterson Outdoor D6
Net binnen van Pfeifenkonsulat uit Wenen en hij rookt prima.
Makkelijk om mee te nemen of om als leespijp te gebruiken; lekker licht en
goed in de mond te houden. Ook als Churchwarden D6 verkrijgbaar
met een lang roer.
Om te kijken of jij een grotere hebt natuurlijk...........jarnogab schreef:Ik weet ook niet waarom ik op dit topic heb geklikt![]()
hopende op je eigen genoeg doening in de hoop dat het nog kleiner is ?jarnogab schreef:Ik weet ook niet waarom ik op dit topic heb geklikt![]()
Tot zover jouw kleine bijdragePeregrijn schreef:Pakt een bak popcorn en gaat achterover zitten
want ik heb een klein vermoeden dat dit topic wel eens groots zou kunnen uitpakken met allerhande woorspelingen
wie het kleine niet eert......Flakeroker schreef:Tot zover jouw kleine bijdragePeregrijn schreef:Pakt een bak popcorn en gaat achterover zitten
want ik heb een klein vermoeden dat dit topic wel eens groots zou kunnen uitpakken met allerhande woorspelingen
Waar rook is...............Generaal schreef:Als er maar rook uit komt!
Generaal schreef:Als er maar rook uit komt!
Dat is een big ben barbados nature. Een heel fijne handzame pijp.Flakeroker schreef:Alvader, wat is jouw onderste kleine voor pijp?
niet te verwarren met : "ik ken een groot lid "Nekker schreef:Heren, ik denk dat ik pipi in mijn broek heb gedaan van het lachen, monumentaal die opmerkingen...![]()
Ook ik heb iets te bekennen...: ik heb ze liever klein. Echter om de simpele reden dat ik zo'n groot lid heb, wil ik graag het tegenovergestelde met mijn pijpen.
Alvader schreef:Dat is een big ben barbados nature. Een heel fijne handzame pijp.Flakeroker schreef:Alvader, wat is jouw onderste kleine voor pijp?
De bovenste is een big ben royal silver, met mijn onlangs aangeschaft
winddekseltje.
Alvader schreef:Dat is een big ben barbados nature. Een heel fijne handzame pijp.Flakeroker schreef:Alvader, wat is jouw onderste kleine voor pijp?
De bovenste is een big ben royal silver, met mijn onlangs aangeschaft
winddekseltje.
Ik ook!Bart Iron schreef:Ik vind je nieuwe kleine aanwinst erg mooi, maar die kleine BigBen Barbados vind ik erger mooi. (kom maar op taalpuristen).
Niet als je snuiftabak rookt.Fossiel schreef:Als je uit zo'n korte pijp rookt, komt er dan niet voortdurend rook in je ogen en neusgaten? Moet heel irritant zijn, toch?