Hallo allemaal,
ik heb een paar vraagjes over de e-pijp waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen.
Mijn vader heeft bijna 50 jaar pijp gerookt. Ik ken hem niet zonder, een verlenging van zijn arm was het.
Echter heeft hij sinds 3 jaar de ziekte van Parkinson en kon hij tot een jaar geleden niet meer pijp roken. Het werd te gevaarlijk. Hij stopte de verkeerde kant in de mond of stak andere dingen in plaats van de pijp. Hij moest dus noodgedwongen stoppen 3/4 jaar geleden. Nu kwam ik met het idee van de e-pijp en dat hebben we gelijk uitgevoerd. We hebben de Ipipe II van Eleaf gekocht. Hij is er helemaal blij mee. Maar nu de volgende vragen:
Tot hoever kun je de atomizer vullen? niet verder dan dat het door het gaatje valt? (zie ook de foto) En hoe lang kun je dan hier meer roken. Hoe merk je dat op is?
We kregen een tweede atomizer-head erbij. Wanneer moet deze vervangen worden. Hoe weet je dat?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
mvg
bouke
Vragen naar e-pijp voor mijn vader
Vragen naar e-pijp voor mijn vader
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- dinck
Re: Vragen naar e-pijp voor mijn vader
Allereerst mijn complimenten dat jullie hierdoor je vader nog wat plezier kunt geven in zijn leven!
Helaas kan ik je geen antwoord geven op je specifieke vragen. Zat er geen gebruiksaanwijzing bij de e-pipe? Mogelijk kun je ook informatie vinden op de website van de fabrikant. Succes!
Helaas kan ik je geen antwoord geven op je specifieke vragen. Zat er geen gebruiksaanwijzing bij de e-pipe? Mogelijk kun je ook informatie vinden op de website van de fabrikant. Succes!
- Moderator
Ik denk dat een bezoekje aan de verkoper je meer info zal verschaffen, meer mensen met een antipathie tegen deze vorm van 'pijproken' dan ervaren mensen die je zouden kunnen helpen, gok ik zo.
Proberen staat vrij uiteraard, geen enkel probleem, zo bedoel ik het niet, maar het zou me op z'n minst verbazen.
Proberen staat vrij uiteraard, geen enkel probleem, zo bedoel ik het niet, maar het zou me op z'n minst verbazen.
-
Interressant zo een Ipipe, ik wist zelfs niet dat zoiets bestond.
Via Google zie ik dat er op youtube enorm veel filmpjes met uitleg en besprekingen over dit toestel bestaan.
Vooral in het Duits
Hier bijvoorbeeld eentje met demonstratie en uitleg
Voorlopig hou ik het echter bij gewone pijp en tabak, knetterende rook en smaak van verschillende soorten lekkere tabakken
Via Google zie ik dat er op youtube enorm veel filmpjes met uitleg en besprekingen over dit toestel bestaan.
Vooral in het Duits
Hier bijvoorbeeld eentje met demonstratie en uitleg
Voorlopig hou ik het echter bij gewone pijp en tabak, knetterende rook en smaak van verschillende soorten lekkere tabakken
De vloeistof 1 cm onder de rand van het middenbuisje houden . Er op letten dat je geen vloeistof in de middenbuis knoeit ( smaakt vies doordat je de nicotine vloeistof dan in je mond krijgt)
Deze verdampers geven vaak wat gepiel en moeten altijd uit elkaar voor bij te vullen . Je kunt ook een andere verdamper kopen die vanaf buiten gevuld kan worden . Neem wel even de juiste maat mee ( er zijn twee passingen) Een goede E shop heeft deze zo liggen .
De meeste epipes zijn enorme joekels . Ik heb er momenteel twee in mijn eshop staan als aanbieding die de normale vorm beter benaderen.
Succes ermee.
Godfrey
Deze verdampers geven vaak wat gepiel en moeten altijd uit elkaar voor bij te vullen . Je kunt ook een andere verdamper kopen die vanaf buiten gevuld kan worden . Neem wel even de juiste maat mee ( er zijn twee passingen) Een goede E shop heeft deze zo liggen .
De meeste epipes zijn enorme joekels . Ik heb er momenteel twee in mijn eshop staan als aanbieding die de normale vorm beter benaderen.
Succes ermee.
Godfrey