Grandioos Arno... Trots!!!
Pascal
Nee hoor, ik werd gevraagd, zelf had ik er niet om gevraagdGodfrey59 schreef:Zooooooooo Arno krijgt ambities![]()
Mischien had je het moeten zingenArno schreef:Ben eens erg benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden. Als het nog iets wordt is het met veel dank aan de edit-kwaliteiten van Brian. Had het al geschreven bij "hoe voel je je vandaag" maar het interview ging absoluut niet soepel. Iedereen die mij wel eens in het echt heeft gehoord weet dat ik stotter en had dit ook laten weten aan Brian, maar was geen probleem. In het Nederlands heb ik allemaal trucjes om dat redelijk onder controle te houden, maar in het Engels ging ik behoorlijk met de billen bloot... Als ik tegenover iemand sta die ook Engels praat gaat het wel, maar via telefoon.. Auww.. Naja, zoals ik al zei in bovengenoemd topic, ik heb het toch maar mooi gedaan
Gracias !Arno schreef:Nee hoor, ik werd gevraagd, zelf had ik er niet om gevraagdGodfrey59 schreef:Zooooooooo Arno krijgt ambities![]()
![]()
@Mikali: http://pipesmagazine.com/blog/category/radio-talk-show/
Ja dat is altijd het stomme geweest, als ik zing stotter ik niet... -_-Godfrey59 schreef:Mischien had je het moeten zingenArno schreef:Ben eens erg benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden. Als het nog iets wordt is het met veel dank aan de edit-kwaliteiten van Brian. Had het al geschreven bij "hoe voel je je vandaag" maar het interview ging absoluut niet soepel. Iedereen die mij wel eens in het echt heeft gehoord weet dat ik stotter en had dit ook laten weten aan Brian, maar was geen probleem. In het Nederlands heb ik allemaal trucjes om dat redelijk onder controle te houden, maar in het Engels ging ik behoorlijk met de billen bloot... Als ik tegenover iemand sta die ook Engels praat gaat het wel, maar via telefoon.. Auww.. Naja, zoals ik al zei in bovengenoemd topic, ik heb het toch maar mooi gedaan![]()
Daar ben ik het geheel mee eens.Toon schreef:Super, Arno.
Jij bent een echte ambassadeur voor de pijp en ons forum.![]()
Je kunt je onderschrift veranderen in "ambassadeur des forums".
Patience, young Padawan!Eliminator schreef:Kan het al ergens beluisterd worden, en dan voor iemand zonder podcast/facebook e.d. verstand ?
Kan iemand anders gewoon een mp3-tje uploaden ergens ?
edit: laat maar, staat een linkje,.... blont
Alleen geen Arnowelke aflevering en op welke tijd ongeveer ?
Ben erg trots op je vriend... je flikt het hem toch maar mooi ff...Arno schreef:Ben eens erg benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden. Als het nog iets wordt is het met veel dank aan de edit-kwaliteiten van Brian. Had het al geschreven bij "hoe voel je je vandaag" maar het interview ging absoluut niet soepel. Iedereen die mij wel eens in het echt heeft gehoord weet dat ik stotter en had dit ook laten weten aan Brian, maar was geen probleem. In het Nederlands heb ik allemaal trucjes om dat redelijk onder controle te houden, maar in het Engels ging ik behoorlijk met de billen bloot... Als ik tegenover iemand sta die ook Engels praat gaat het wel, maar via telefoon.. Auww.. Ik had zoveel meer willen bespreken en vertellen maar op een gegeven moment kwam ik er echt niet meer uit.. Naja, zoals ik al zei in bovengenoemd topic, ik heb het toch maar mooi gedaan
Dank voor het lezen van mijn blog!the-pipe schreef:Goed gedaan! En ik was je blog even aan het lezen, ziet er goed uit, mooi geschreven. Je hebt kennis en verstand van pijpen en tabak. Even een technisch vraagje, ik zie dat je je blog via Wordpress hebt gedaan daar ben ik nu ook mee bezig maar wie doet je website hosting? Ik ben namelijk ook bezig met een blog die binnenkort (hopelijk) online zal gaan en was naar Strato aan het kijken als host maar aangezien ik hier niet veel verstand van heb dacht ik, ik vraag het even aan een blogkenner
Ga zo door met je blog.