TabaccoPeanutsch
- TabaccoPeanutsch
- Contacteer:
TabaccoPeanutsch
Hoi iedereen!
Als nieuw forumlid (maar al 2 weken lang een sneaky forumlezer) zal ik mij ook even netjes voorstellen.
Ik ben Pinda, met de bijnaam Michiel. Volgens de normalemensenkalender alweer 35 jaar. Maar vanaf m'n 30ste tel ik terug en ben ik gewoon 25.
Ben groot fan van rooktabak. Dat past namelijk uitstekend bij Single Malt.
Dankzij een maatje van me ben ik 2 weken geleden aangestoken met pijp roken. Na 2 dagen bedenktijd heb ik mijn eerste pijp aangeschaft: een echte Jean Claude leespijp. Blijkbaar een soort van Aldi merk onder de tabakspijpen. Maar ze rookt prima, ligt fijn in de hand, pruttelt niet en (toch wel het allerbelangrijkste) ik vind haar geweldig fantastisch mooi!
Maar 1 pijp is eigenlijk niet genoeg. Dat laten afkoelen en opdrogen duurt lang en ik ben bang dat ze binnen de korste keren kan gaan barsten. Op een vrije dag een pijp ongeveer 4 keer aansteken kan risicovol zijn. Daarom ben ik al een tijdje aan het zoeken geweest naar nog meer tabakspijpen. En dan nog het liefst een bulldog en een poker.
Na het bekijken van geweldige pijpjes met nog geweldigere prijzen, kwam ik een online toko tegen die voor een fijne prijs een Mr Brog Lumerjack kon leveren. Blijkbaar wordt die toko gerund door een Godfrey. En ik had een vermoeden dat ik die naam al een paar keer meerdere malen en vele keren voorbij heb zien komen op dit forum! En wat blijkt: het is dezelfde Godfrey. Erg leuk natuurlijk.
Op dit moment rook ik Alsbo Black en Amphora Original. Maar ik kwam al een paar mooie topics over zoet gesausde tabakken tegen.
Ik heb er weer een leuke hobby bij. Naast de 2 flessen whisky per jaar die ik van mezelf mag kopen, de belachelijk dure maar oh zo nodige Nespresso cups en de ingrediënten voor nieuwe wijnbrouwsels, heb ik er weer iets moois bij gevonden om het leven op te fleuren.
Als nieuw forumlid (maar al 2 weken lang een sneaky forumlezer) zal ik mij ook even netjes voorstellen.
Ik ben Pinda, met de bijnaam Michiel. Volgens de normalemensenkalender alweer 35 jaar. Maar vanaf m'n 30ste tel ik terug en ben ik gewoon 25.
Ben groot fan van rooktabak. Dat past namelijk uitstekend bij Single Malt.
Dankzij een maatje van me ben ik 2 weken geleden aangestoken met pijp roken. Na 2 dagen bedenktijd heb ik mijn eerste pijp aangeschaft: een echte Jean Claude leespijp. Blijkbaar een soort van Aldi merk onder de tabakspijpen. Maar ze rookt prima, ligt fijn in de hand, pruttelt niet en (toch wel het allerbelangrijkste) ik vind haar geweldig fantastisch mooi!
Maar 1 pijp is eigenlijk niet genoeg. Dat laten afkoelen en opdrogen duurt lang en ik ben bang dat ze binnen de korste keren kan gaan barsten. Op een vrije dag een pijp ongeveer 4 keer aansteken kan risicovol zijn. Daarom ben ik al een tijdje aan het zoeken geweest naar nog meer tabakspijpen. En dan nog het liefst een bulldog en een poker.
Na het bekijken van geweldige pijpjes met nog geweldigere prijzen, kwam ik een online toko tegen die voor een fijne prijs een Mr Brog Lumerjack kon leveren. Blijkbaar wordt die toko gerund door een Godfrey. En ik had een vermoeden dat ik die naam al een paar keer meerdere malen en vele keren voorbij heb zien komen op dit forum! En wat blijkt: het is dezelfde Godfrey. Erg leuk natuurlijk.
Op dit moment rook ik Alsbo Black en Amphora Original. Maar ik kwam al een paar mooie topics over zoet gesausde tabakken tegen.
Ik heb er weer een leuke hobby bij. Naast de 2 flessen whisky per jaar die ik van mezelf mag kopen, de belachelijk dure maar oh zo nodige Nespresso cups en de ingrediënten voor nieuwe wijnbrouwsels, heb ik er weer iets moois bij gevonden om het leven op te fleuren.
~Puff the sorrow away~
- Eliminator
- Moderator
- Smokomang
Re: TabaccoPeanutsch
Heel erg welkom en bij godfrey krijg je waar voor je geld
The fact is, the moment a man takes to a pipe, he becomes a philosopher. It's the poor man's friend; it calms the mind, soothes the temper, and makes a man patient under difficulties. It has made more good men, good husbands, kind masters, indulgent fathers, than any other blessed thing on this universal earth.
-
Welkom!
- Bommel
- Lonny
Welkom vanuit Luxemburg
Welkom , en je order is reeds onderweg met een sample tabak die je wel kunt waarderen denk ik . Wel gewaagd om meteen met de Lumberjack te beginnen , al ken ik je omvang natuurlijk niet dit is een echte grote mannen pijp
maar geniet ervan .
Godfrey

Godfrey
- rivulus
Hoe meer vices hoe meer vreugd...
Wekom!
Wekom!
"I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new."
Robert W. Service
Robert W. Service
- Janno
- Contacteer:
Welkom en veel plezier
I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned
- Asmodeus
Welkom
- Wowbagger
Van harte welkom!
- Kees Flake
- Denis Mac Kie
Welkom vanuit Frankrijk, er lopen hier veel single-malt-genietende-pijprokende-liefhebbers rond.
Vriendelijke groeten
Denis
Confrater Pijpgenootschap St.Claude
Denis
Confrater Pijpgenootschap St.Claude
- PhilipV
Welkom op het forum
“It is quite a three pipe problem, and I beg that you won't speak to me for fifty minutes.”
― Arthur Conan Doyle, The Red Headed League
― Arthur Conan Doyle, The Red Headed League
- TabaccoPeanutsch
- Contacteer:
Qua postuur zit het wel goed met de Lumberjack hoor. En toen ik 'm online tegen kwam MOEST ik 'm gewon bestellen. En ik ben erg benieuwd naar de sample. Kan niet wachten!Godfrey59 schreef:Welkom , en je order is reeds onderweg met een sample tabak die je wel kunt waarderen denk ik . Wel gewaagd om meteen met de Lumberjack te beginnen , al ken ik je omvang natuurlijk niet dit is een echte grote mannen pijpmaar geniet ervan .
Godfrey
~Puff the sorrow away~
- Calinero
En nog een hartelijk welkom!
Van alles wat ik ooit verloren ben mis ik mijn verstand het meest!
- Jan.Beuwer
Welkom.
- fransp
- janneman
- Contacteer:
En nog een hartelijk welkom!
Groet, Janneman
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
- PPMP
En nog een oprecht Hartelijk Welkom... Van inderdaad een...
Single-malt-genietende-pijprokende-liefhebber!
Pascal
Single-malt-genietende-pijprokende-liefhebber!
Pascal
- meindert
En van mij ook een welkom!
Groet van Pijpmaker Meindert
as it net kin sa as it moat , dan moat it mar sa as it kin !
as it net kin sa as it moat , dan moat it mar sa as it kin !
- lestat
En nog een warm welkom
Het is niet leuk als je pijp de pijp uit is
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
- Geoff
Een warm welkom!
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -
- St Patrick
- JoskeB
Welkom en veel leesplezier op dit forum. 

in vermaak of in verdriet vergeet uw pijpken niet
smaakt de pijp tabak u goed zijt ge tevreden van gemoed
smaakt de pijp tabak u goed zijt ge tevreden van gemoed
- Marielle32
- Luys
- Moderator
Een warm welkom; aan je voorsteltekst te lezen: een levensgenieter en zo gek als een deur? Niet echt origineel hier, maar zeker niet minder welkom! 

Pijproker des forums
-
Wat een warm welkom! Erg fijn hoor!
Misschien ben ik wel een levensgenieter. Ik geniet blijkbaar al van de kleinste dingen wat het leven kan bieden. Gelukkig maar, want als verkoopmedew3rker en semi-prof fotograaf heb ik een niet al te groot budget om van de grote geneugten des leven te kunnen genieten. Geef mij een single malt, een pijp, sigaar of gewoon shag en ik ben tevreden. Een vriendinnetje zal ook wel fijn zijn, maar dat komt later wel als ik groot ben [emoji1]
En zo gek als een deur? Mwach, in mijn wereld is dat heeeeeeeel normaal...
Misschien ben ik wel een levensgenieter. Ik geniet blijkbaar al van de kleinste dingen wat het leven kan bieden. Gelukkig maar, want als verkoopmedew3rker en semi-prof fotograaf heb ik een niet al te groot budget om van de grote geneugten des leven te kunnen genieten. Geef mij een single malt, een pijp, sigaar of gewoon shag en ik ben tevreden. Een vriendinnetje zal ook wel fijn zijn, maar dat komt later wel als ik groot ben [emoji1]
En zo gek als een deur? Mwach, in mijn wereld is dat heeeeeeeel normaal...
- Eliminator
- Moderator