Zelf tabak kweken, de moeite waard??
- pijpliefhebberrobin
Zelf tabak kweken, de moeite waard??
Ik zit regelmatig te twijfelen of ik het niet een keer moet proberen. Mensen zeggen ook tegen mij, waarom kweek jij je eigen tabak niet. Dat is toch goedkoper. Er zijn hier ook mensen geweest die hetzelf gedaan hebben dus aan hen ook de vraag. Is het de moeite waard?
The eagle flies alone!
- Massis
- Administrator
- Contacteer:
Re: Zelf tabak kweken, de moeite waard??
Alleen als je veel rookt en graag gemiddelde kwaliteit rookt. Je tabak zal zelden zo goed worden als een gemiddelde tabak uit de winkel, en er kruipt toch best wat tijd en moeite in.
Voor mij persoonlijk was het leuk om eens te doen maar zeker niet de moeite waard...
Voor mij persoonlijk was het leuk om eens te doen maar zeker niet de moeite waard...
-
Het is zeker leuk om eens gedaan te hebben.
Als je de eigen tabak mengt met winkeltabak is het best te roken
Ook als je het blad niet gebruikt is de tabaksplant een mooie aanwinst in de tuin.
De moeite van het proberen zeker waard.
Als je de eigen tabak mengt met winkeltabak is het best te roken
Ook als je het blad niet gebruikt is de tabaksplant een mooie aanwinst in de tuin.
De moeite van het proberen zeker waard.
- Asmodeus
Ik ga er aankomende lente mee experimenteren, zelfs al is het niet te roken, ik vind het altIjd leuk om dingen zelf te kweken
Volgens ingewijden in de eigen teelt krijg je de beste kwaliteit in ons klimaat door deze in de kas te kweken .
Godfrey
Godfrey
- maboc
Als ik me niet vergis heeft Witte Rasta daar fors mee geexpirimenteerd. Je zou hem eens kunnen contacten.
--
Cheers maboc
Cheers maboc