Laat ik nu zowel een Peterson Dublin als een Stanwell Anderson churchwarden bezitten, net de pijpen die daar staan. Blijkbaar ben ik naar Hongaarse begrippen in contact met mijn "inner woman"

Dus als ik het goed begrijp is er een kritische cupsize waaronder een vrouw beter geen churchwarden meer kan roken? Hmm... dat verklaard de populariteit van de churchwarden op dit forum. Één woord. Manboobs...robvoorburg schreef:Aan een pijp moet het nodige hout zitten, immers de warmte van jouw
rokende tabak moet voor een gedeelte geabsorbeerd worden door de
hoeveelheid hout aan de pijp en dat ontbreekt meestal aan pijpen die
voor vrouwen bedoeld zijn.
Daar ben ik (zijn wij, ?) dan wel weer een beetje blij mee.Marielle32 schreef:Moet zeggen dat een pijp met swarovski steentjes wel echt vrouwelijk is maar eerlijk gezegd vind ik het niks.
hagar666 schreef:Ik denk dat ik maar beter niks kan zeggen als het gaat om vrouwenpijoen,.kleurtjes en andere opvallende modellen.....
hagar666 schreef:Ik denk dat ik maar beter niks kan zeggen als het gaat om vrouwenpijoen,.kleurtjes en andere opvallende modellen.....
Roze pokert??hagar666 schreef:Ik denk dat ik maar beter niks kan zeggen als het gaat om vrouwenpijoen,.kleurtjes en andere opvallende modellen.....