Geen idee hoe ze daar invulling aan geven, want de maand oktober is bijna ten einde en het viel me nu pas op

Overigens hing er achter de andere ruit eenzelfde poster, maar dan wél bij de voor ons gebruikelijke tabakspijpen.
Die foto op de afbeelding is toch een forumlid van onsThe_Undertaker schreef:Zojuist wandelde ik door de stad waar mijn werkplek gevestigd is, langs een welbekende winkel voor rookbenodigdheden (De Oude Tijd) en zag ik daar dit in de etalage hangen:
Geen idee hoe ze daar invulling aan geven, want de maand oktober is bijna ten einde en het viel me nu pas op
Overigens hing er achter de andere ruit eenzelfde poster, maar dan wél bij de voor ons gebruikelijke tabakspijpen.
Is dat zo?Godfrey59 schreef: Die foto op de afbeelding is toch een forumlid van ons![]()
Ben jij dat niet met iets korter haar en geen baard?The_Undertaker schreef:Is dat zo?Godfrey59 schreef: Die foto op de afbeelding is toch een forumlid van ons![]()
Arno schreef:Ben jij dat niet met iets korter haar en geen baard?The_Undertaker schreef:Is dat zo?Godfrey59 schreef: Die foto op de afbeelding is toch een forumlid van ons![]()