Liggend pijproken
-
Liggend pijproken
Hallo,
Ik heb laatst geprobeerd liggend in het park pijp te roken. Dit was in het geheel niet handig. Ik gebruikte een rechte pijp en moest steeds met mijn hoofd omhoog komen, anders zou de tabak uit mijn pijp vallen. Welke vorm is hiervoor beter geschikt? Iemand ervaring?
Groetjes,
Nicnomz
Ik heb laatst geprobeerd liggend in het park pijp te roken. Dit was in het geheel niet handig. Ik gebruikte een rechte pijp en moest steeds met mijn hoofd omhoog komen, anders zou de tabak uit mijn pijp vallen. Welke vorm is hiervoor beter geschikt? Iemand ervaring?
Groetjes,
Nicnomz
- Paasei
Re: Liggend pijproken
Euhm, geen enkele?
Als je echt horizontaal gaat dan toch.
Als je echt horizontaal gaat dan toch.
Koninklijke Eikel Des Forums.
- The_Undertaker
- Administrator
Een waterpijp 

"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle
- Paasei
- Bananabox-Ninja
- Contacteer:
Nou ik kom een aardig end met een rechte

Maar zonder gekheid, het pijpmodel 'horn' is erg geschikt zou ik zeggen. Of anders die Vauen pijp met die slang eraan.

Maar zonder gekheid, het pijpmodel 'horn' is erg geschikt zou ik zeggen. Of anders die Vauen pijp met die slang eraan.

An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
- Bart Iron
- Moderator
Een opiumpijp wordt doorgaans liggend gerookt.
Ik denk dat een Rhodesian erg goed kan voldoen (Dat is een gebogen Bulldog):

Ik denk dat een Rhodesian erg goed kan voldoen (Dat is een gebogen Bulldog):
- xGORRIT
Ik zie op Instagram veel van die Devil Anse pijpen voorbij komen.
Is volgens mij uitermate geschikt om liggend te roken.
Gr. Jorrit
Is volgens mij uitermate geschikt om liggend te roken.
Gr. Jorrit
- The_Undertaker
- Administrator
Toch... tabak die eruit valt wanneer je iets te plat ligt? Hmm, je moet ook niet in je pijp blazen... Ik loop wel eens tijdens een rooksessie wat te hannessen en te klooien, maar als ik m'n pijp ondersteboven hou, valt de tabak nog niet meteen in m'n snufferd hoor 

"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle
- Bas
-
Ha, er zijn dus toch mogelijkheden! Ik dacht al, ik kan toch niet de enige zijn die af en toe op het gras ligt en naar de hemel kijkt met een pijpje in zijn mond!?
Zelf bedacht ik nog dat een churchwarden met een gebogen steel ook een optie zou zijn. Dan ligt de ketel op de borst en de steel in de mond
.
Het gaat meer om de zekerheid dat als je met je ogen dicht in de zon ligt te genieten er niet plotseling een dot hete tabak op je snufferd valt. Bovendien komen er wel wat asresten uit en dat is alsnog hinderlijk.
Edit:
Zelf bedacht ik nog dat een churchwarden met een gebogen steel ook een optie zou zijn. Dan ligt de ketel op de borst en de steel in de mond

The_Undertaker schreef:Toch... tabak die eruit valt wanneer je iets te plat ligt? Hmm, je moet ook niet in je pijp blazen... Ik loop wel eens tijdens een rooksessie wat te hannessen en te klooien, maar als ik m'n pijp ondersteboven hou, valt de tabak nog niet meteen in m'n snufferd hoor
Het gaat meer om de zekerheid dat als je met je ogen dicht in de zon ligt te genieten er niet plotseling een dot hete tabak op je snufferd valt. Bovendien komen er wel wat asresten uit en dat is alsnog hinderlijk.
Edit:
Wiens site? Ik ben benieuwd!Bas schreef:zo'n horn model lijkt me de beste tip ervoor. Kijk maar eens op Elie's zijn site, daar staat er een die bijna verticaal is.
- Paasei
- Bas
plaatje van Elie's site had ik al gecopy-paste hierboven van de pijp die ik bedoelde.
- Asmodeus
Waarom niet gewoon een bent MM corncob. Is uitstekend liggend te roken en kost bijna niets