Vraag: amphora in een licht blauwe pouch

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
rivulus

Vraag: amphora in een licht blauwe pouch

Bericht door rivulus »

Vroeger, toen de tattoo pijpjes nog probeerden hip te zijn kocht ik wel eens Amphora in een licht blauwe verpakking. In mijn herinnering had het een vanille smaak, maar als ongetrainde roker kan ik niet veel meer zeggen over de smaak. Tegenwoordig zie ik alleen nog maar rood en bruin (resp. Full Aroma en Original Blend). Heeft iemand enig idee welke Amphora het geweest kan zijn?

Op e-bay zie ik wat oude blikken "Extra Mild Cavendish" staan, maar in mijn herinnering waren de pouches een veel lichtere tint blauw.
"I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new."
Robert W. Service

richard75
Contacteer:

Re: Vraag: amphora in een licht blauwe pouch

Bericht door richard75 »

Zo te zien waren indertijd 'Full Aromatic', 'Regular' en 'Mild Aromatic' beschikbaar :)

Afbeelding
"Gun Bruyere een tweede ronde, weggooien is zonde!"

"Een pijp is voor een onrustige ziel gelijk aan de liefkozingen van een moeder bij haar zieke kind"
Indiaans gezegde

rivulus

Bericht door rivulus »

Dan moet dat 'm wel geweest zijn. In mijn herinnering was ie effen lichtblauw, maar na 20 jaar kan ik er wel naast zitten...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new."
Robert W. Service

robvoorburg

Bericht door robvoorburg »

Apart, ik kan mij niet herinneren de blauwe ooit gezien te hebben.

Plaats reactie