Leuk of niet leuk?
Godfrey

Kan mij gruwelijk vergissen maar is dat olijfbomenhout ?en Olijfhout stem
Daar was ik ook al aan het twijfelen ? het werdt zo omschreven , maar ik zal de hout deskundigen onder ons eens raadplegen . Alhoewel ik al veel verschillende olijfhouten ben tegengekomen van gevlamd tot helemaal blank en alles ertussenin. Onze Dries die hier veel van weet mis ik helaas de laatste tijd.MaartenS schreef:grappig indianen pijpje...
MaarKan mij gruwelijk vergissen maar is dat olijfbomenhout ?en Olijfhout stem
Grappig pijpje, maar niet voor die prijs om eerlijk te zijn.Godfrey59 schreef:Leuk of niet leuk?
Ha, Indianentalen, mijn specialiteit. Ik kan helaas niets lezen van wat er op de stem staat. Iemand anders wel? Zodra ik wat tekst heb, kan ik in ieder geval vaststellen om welke taal het gaat en wie weet nog vertalen ook.Godfrey59 schreef:Hoi
Een indianen spreuk maar wat het precies is ? geen idee. Iets van Spirit and peace.
Godfrey
Volgens mij is het gewoon EngelsRob schreef:Ha, Indianentalen, mijn specialiteit. Ik kan helaas niets lezen van wat er op de stem staat. Iemand anders wel? Zodra ik wat tekst heb, kan ik in ieder geval vaststellen om welke taal het gaat en wie weet nog vertalen ook.Godfrey59 schreef:Hoi
Een indianen spreuk maar wat het precies is ? geen idee. Iets van Spirit and peace.
Godfrey
Space of truth and peace in ????? (volgens mij toch)The_Undertaker schreef:Ik vind 'm wel tof! Wat staat er op de stem?
The_Undertaker schreef:Nu is het zo dat ik al tijden zoek naar een 'echte' rookbare 'vredespijp', en kan ze niet zo goed vinden. Vaak zijn het van die lijmbom-replica's haha. Dit zou wellicht een grappig alternatief zijn, maar toch net niet helemaal wat ik zoek vrees ik. Nog steeds benieuwd naar de tekst op de stem