Eelco
- Eelco
- Contacteer:
Eelco
Hoi. Ik bezoek al geruime tijd af en toe het pijprokersforum en heb besloten me nu toch maar eens te registreren. Wie weet dat ik vanaf nu toch vaker langskom, ondanks concurrentie van andere forums en Facebook.
Ik ben Eelco, 35 jaar jong, en ik woon in Hildesheim (Duitsland), samen met mijn man, Kristof, en onze hond Lytse. Ik werk in Hannover, zo'n 30 kilometer ten noorden van Hildesheim.
De pijp heb ik al als student ontdekt. In Nederland was Troost Slices mijn favoriete tabak, maar ik was en ben altijd op zoek naar nieuwe tabakken - zoals bijvoorbeeld die van G.L.Pease. Hier in Duitsland vind je voornamelijk aromatische tabakken - gelukkig is er Hu-Tobacco, waar je lekkere, ongezoete tabakken kunt kopen. En daar heb ik zojuist jullie forumtabakken ontdekt - ik wacht dus nog een paar dagen met mijn bestelling.
Ik werk bij een onderzoekscentrum, waar ik onderzoek doe op het gebied van 'web science': hoe wordt het web gebruikt en wat zegt dat over ons. In mijn vrije tijd kook ik graag (vegetarisch), speel ik piano (ik treed ook regelmatig op, met Kristof), en ook trek ik er graag met de hond op uit.
Mijn profielfoto heb ik net met de webcam gemaakt. Een betere foto volgt (hopelijk).
Ik ben Eelco, 35 jaar jong, en ik woon in Hildesheim (Duitsland), samen met mijn man, Kristof, en onze hond Lytse. Ik werk in Hannover, zo'n 30 kilometer ten noorden van Hildesheim.
De pijp heb ik al als student ontdekt. In Nederland was Troost Slices mijn favoriete tabak, maar ik was en ben altijd op zoek naar nieuwe tabakken - zoals bijvoorbeeld die van G.L.Pease. Hier in Duitsland vind je voornamelijk aromatische tabakken - gelukkig is er Hu-Tobacco, waar je lekkere, ongezoete tabakken kunt kopen. En daar heb ik zojuist jullie forumtabakken ontdekt - ik wacht dus nog een paar dagen met mijn bestelling.
Ik werk bij een onderzoekscentrum, waar ik onderzoek doe op het gebied van 'web science': hoe wordt het web gebruikt en wat zegt dat over ons. In mijn vrije tijd kook ik graag (vegetarisch), speel ik piano (ik treed ook regelmatig op, met Kristof), en ook trek ik er graag met de hond op uit.
Mijn profielfoto heb ik net met de webcam gemaakt. Een betere foto volgt (hopelijk).
- Eliminator
- Moderator
- lestat
Re: Eelco
En nog een warm welkom
nog even hier en die concurrentie kan je schrappen
nog even hier en die concurrentie kan je schrappen

Het is niet leuk als je pijp de pijp uit is
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
- Eelco
- Contacteer:
Dank! En misschien moet ik ook nog even melden dat ik mede via Martin Romijn op dit forum ben beland (Hoi Martin
) en dat ik in een grijs verleden zijn website snel in elkaar heb geknutseld. En dat ik denk dat het hoog tijd wordt dat hij overschakelt op Wordpress of zo
.

- Robert
- Contacteer:
- Bananabox-Ninja
- Contacteer:
Welkom en veel plezier alhier.
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
- dinck
Ein herzliches Willkommen!
Interessant onderzoeksveld, ik zou het leuk vinden als je daar te zijner tijd eens over zou schrijven op dit forum.
Interessant onderzoeksveld, ik zou het leuk vinden als je daar te zijner tijd eens over zou schrijven op dit forum.
- St Patrick
Hier ook een warm welkom...

*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
-
Welkom!
- Martin Romijn
- Contacteer:
Hey Eelco !! Leuk je hier te zien !!
Tja..we kennen elkaar al heel wat jaartjes. Nog uit de tijd van de A.S.P nieuwsgroep.
Waar ik overigens ook Janneman nog van ken.
Destijds hadden we ook onze eerste Lowlands meeting
in de Compagnie in Breda.
3 deelnemers...wij en Corneel uit België.
Oh..enne...over mijn website...misschien moet je me eens uitleggen wat je bedoeld
met worldpress...
Hier nog even een foto...hoeveel jaar terug zal het zijn ?
Leuk je hier te mogen verwelkomen en ik kijk uit naar je inbreng !!

Tja..we kennen elkaar al heel wat jaartjes. Nog uit de tijd van de A.S.P nieuwsgroep.
Waar ik overigens ook Janneman nog van ken.
Destijds hadden we ook onze eerste Lowlands meeting

3 deelnemers...wij en Corneel uit België.

Oh..enne...over mijn website...misschien moet je me eens uitleggen wat je bedoeld
met worldpress...
Hier nog even een foto...hoeveel jaar terug zal het zijn ?
Leuk je hier te mogen verwelkomen en ik kijk uit naar je inbreng !!

- magicmarcello
- Prutser
- Contacteer:
- annie69
- Contacteer: