Op zoek naar een nieuwe van hetzelfde soort, kon ik die dingen nergens meer vinden. Ik heb toen voor een meerschuimen pijp (appelmodel) gekozen. ook best een fijne, maar ik blijf toch die keramische missen.
Je kan ook een maximum bod opgeven. Dan hoef je niet zolang op te blijven.Steef schreef:Goede tip Matin; ik ben gisteren tot twee uur 's nachts opgebleven om de oude Goedewaagen te bevechten, maar helaas is een ander er met de buit vandoor gegaan. Wat een stresstoestand zo'n e-veiling en wat een teleurstelling. Ben met de pest in m'n lijf te bed gegaan. Mijn hoop is nu gevestigd op de voorraad van de Compagnie. Ik moet voor werk bij Breda zijn volgende week. Kynikos, je leest weer of er wat bijzat van mijn gading. Bedankt voor de tips, meer tips blijven welkom. Veel plezier vanavond en voorzichtig met vuurwerk!
Jammer dat het niet gelukt is ! Ik hoop voor je dat je bij de Compagnie zult slagen. Mooie zaak, ben er een aantal jaar geleden samen met wat andere pijprokers op bezoek geweest. Er staat een klein verslagje van het bezoek op mijn website, met wat foto's. In de rubriek "other stuff" staat het stukje onder "Lowlands ASP meeting"Steef schreef:Goede tip Matin; ik ben gisteren tot twee uur 's nachts opgebleven om de oude Goedewaagen te bevechten, maar helaas is een ander er met de buit vandoor gegaan. Wat een stresstoestand zo'n e-veiling en wat een teleurstelling. Ben met de pest in m'n lijf te bed gegaan. Mijn hoop is nu gevestigd op de voorraad van de Compagnie. Ik moet voor werk bij Breda zijn volgende week. Kynikos, je leest weer of er wat bijzat van mijn gading. Bedankt voor de tips, meer tips blijven welkom. Veel plezier vanavond en voorzichtig met vuurwerk!