Cornell & Diehl

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
Godfrey59

Cornell & Diehl

Bericht door Godfrey59 »

Wie in Nederland verkoopt en heeft een groot gedeelte van hun soorten op voorraad ?
Van Cornell & Diehl .

Godfrey

Ribbon

Re: Cornell & Diehl

Bericht door Ribbon »

Niemand. Daarvoor moet je echt in het buitenland zijn geloof ik (VS).
Huidige rotatie:SG Best Brown Flake (?), Ashton Type 3 (<2012), Mullingar Kenmare ('80's)

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator »

Volgens mij is dat idd hier niet te koop, ook wat googlen heeft niets opgeleverd.
Denk dat je daar voor de grote plas over moet -> http://www.4noggins.com/search.aspx?fin ... tegory=171
Afbeelding

Godfrey59

Bericht door Godfrey59 »

Ik had me al rot gezocht hier in Nederland dus ik dacht maar eens vragen op het forum , Als die het niet weten dan is het er in Nederland ook niet .

Hun soorten , fleurige blikjes en namen vindt ik helemaal geweldig.

Een paar leveranciers die ons ooit tabak geleverd hebben vanuit Duitsland wisten het ook niet . Er schijnt nog een leverancier in Zwitserland te zitten die alles op voorraad heeft maar deze rekend goud voor 50 gram schijnt .

Dus dan maar eens met Cornell & Diehl contact opnemen , al zal tabak importeren vanuit Amerika wel heel erg tegenvallen qua regels .

bedankt

Godfrey

Martin Romijn
Contacteer:

Bericht door Martin Romijn »

Yep, Synjeco in Zwitserland is niet goedkoop...tenminste...de laatste keer dat ik keek. Hier een linkhttp://www.synjeco.ch/
4noggins is Top ! Cornell & Diehl heeft overigens erg goede tabaksblends...zitten en paar van mijn favorieten tussen.
Laatst gewijzigd door Martin Romijn op 02 apr 2013 22:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Pijpmaker.

Readburd

Bericht door Readburd »

Godfrey59 schreef:Er schijnt nog een leverancier in Zwitserland te zitten die alles op voorraad heeft maar deze rekend goud voor 50 gram schijnt .
Het betreft hier Synjeco. C&D is veelal bulk en prijzen varieren van ongeveer €18 voor 2oz (tin) tot €94 voor 16oz => omgerekend is deze laatste iets meer dan €10 voor 50gr (let wel dit is een kleine steekproef).

Maar goed, waarom uit Zwitserland importeren met veel hogere prijzen in vergelijking met de VS en met hetzelfde risico om gepakt te worden bij de douane.

Godfrey59

Bericht door Godfrey59 »

Nee het gaat niet om zakelijke import dat weet ik wel hoe dat werkt en wordt ook alles netjes voorzien van een Nederlands zegel / banderol waarover accijns betaald wordt .

Maar gewoon om de prive persoon die eens een lekker blikje in het buitenland wil bestellen :-?
Als ik op vakantie ben neem ik altijd tot een kilo mee terug wat je in mag voeren zonder problemen , ook gewoon bij de douane gezegt dat ik dat bij me had , geen probleem .

Laat je het via de post komen moet er ineens een Nederlands zegel op , ook als het geen kilo is ?
Ik heb hier al eens met hun over gebeld maar dit konden ze mij niet helemaal duidelijk maken .

Groetjes

Godfrey

Wowbagger

Bericht door Wowbagger »

Godfrey59 schreef:Nee het gaat niet om zakelijke import dat weet ik wel hoe dat werkt en wordt ook alles netjes voorzien van een Nederlands zegel / banderol waarover accijns betaald wordt .

Maar gewoon om de prive persoon die eens een lekker blikje in het buitenland wil bestellen :-?
Als ik op vakantie ben neem ik altijd tot een kilo mee terug wat je in mag voeren zonder problemen , ook gewoon bij de douane gezegt dat ik dat bij me had , geen probleem .

Laat je het via de post komen moet er ineens een Nederlands zegel op , ook als het geen kilo is ?
Ik heb hier al eens met hun over gebeld maar dit konden ze mij niet helemaal duidelijk maken .

Groetjes

Godfrey
Dat laatste is inderdaad het geval.

Ribbon

Bericht door Ribbon »

Godfrey59 schreef: ...Maar gewoon om de prive persoon die eens een lekker blikje in het buitenland wil bestellen :-?
Waarom bestel je niet gewoon zelf?
Huidige rotatie:SG Best Brown Flake (?), Ashton Type 3 (<2012), Mullingar Kenmare ('80's)

Bananabox-Ninja
Contacteer:

Bericht door Bananabox-Ninja »

Soms vraag ik me af of het niet mogelijk is om als PRF collectief gewoon een pallet (bij wijze) tabak binnen te laten komen van een buitenlandse leverancier en dan denk ik dus aan kleine tabaksblikjes geen balen meng tabak.
Dan is het toch nog altijd goedkoper dan als we het individueel doe, toch?
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.

"Ninja des forums"

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator »

Zeker niet, dat wat de Nederlandse roverheid over tabak heft, kan geen porto tegenop !
Gewoon zelf bestellen, voor enkele tips PB me maar even.
Afbeelding

Plaats reactie