Ik kwam een maandag thuis van m'n werk en m,n wederhelft zegt heb je weer wat besteld? Ik zeg niet dat ik weet hoezo? Nou kijk maar wat daar ligt. Dus ik naar de postverzamelplek en pak daar een velletje papier wat dus een bezorgbericht van tante post blijkt te zijn. Ik zeg ik begrijp er niks van ik heb niks besteld. Dus ik onderzoek wat nader het TNT bericht en zie tot mijn niet geringe verbazing de naam Macqueen pipes erop staan. Ik dacht het zal toch niet waar zijn. Ik knijp nog in m'n arm nee ik slaap toch niet. Ik heb precies 4 maanden geleden 2 houten churchwardens besteld. Na 2 maanden niks vernomen te hebben van onze Canadese vrienden ben ik maar eens in de mail geklommen om te vragen of het nog lang zou duren daar ze er allang hadden moeten zijn. Na 3 weken eindelijk een mail terug. Bedankt voor het geduld de werkzaamheden waren uitgelopen en ze zouden eraan komen. Na een tijd weer niks gehoord te hebben begon mij langzaam het gevoel te bekruipen dat ik belazerd werd. Maarrr ineens was daar een nieuwe mail, de status van de bestelling was veranderd hij was inmiddels shipped, dus onderweg. Het was inmiddels 3 maart. Ik dacht rekening houdende met de verzendduur tussen 6 en 14 werkdagen ha binnen 3 weken is het hier. Na 3 weken niks. Na 4 weken niks na 5 weken...........scheisse, duizend bommen en granaten toch beduveld. En toen op een dag........ Toch nog, toch nog, ik geloof het niet, afijn om een kort verhaal lang te maken vanmiddag met mijn afhaalbericht naar tante post. Vol verwachting klopt mijn hart. Goedemiddag zeg ik met bevende stem, er zou een pakketje voor mij uit Canada zijn aangekomen. Dat klopt hier heb ik het meneer alstublieft na de gebruikelijke formaliteiten te hebben afgehandeld. Gauw naar huis........
Met bevende handen maak ik het open zou het dan toch nog................!
Jaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh ze zijn errrrrrr..........!

Ohhh wat zijn ze mooi niet anders als op de afbeelding helemaal van hout mooie dokere oude kleur. Nu nog uitproberen allerlei gedachten gaan door mijn hoofd king Arthur, Lancelot en natuurlijk Merlin druides lord of the rings Stonehenge ik waan mijzelf al een magier. Met beide benen weer op aarde oh ja eerst inroken, dat zal een waar genoegen worden.
There are two kind of people in this world my friend, those who smoke pipe and those who doesn´t.