Robin is de naam, Probin(ski) omdat dat de naam is die mij is gegeven op de middelbare school hoezee, 21 jaartjes oud en sinds halverwege begin december begonnen met de pijp.
Zat al langere tijd te denken om eens zo'n mooi voorwerp aan te schaffen wat volgens mij al veeel langer dan de normale sigaret wordt gebruikt en met meer plezier en genot wordt gerookt. Tot die dag dat het eindelijk zover was dat ik de tabakswinkel weer eens in kwam en eens vroeg naar de 3 à 4 soorten pijpen die ze bovenop een plankje hebben staan, even het gebruikelijke voelen enzovoorts en toen werd het een fijn Vuillard pijpje.
Daarna nog de lastige keuze om de beginnende tabak te kiezen, geen pakjes aanwezig die al geopend waren en geen personeel die er al te veel vanaf wist dus werd dat puur op de verpakking afgaan, oftewel een wilde gok. De winnaar werd de Sail aromatic, tot heden nog altijd geen spijt van gehad hoewel t naar mijn mening een beetje aan de scherpe kant is voor de tong.
De eerste paar rooksessies waren niet echt geslaagd, wel ingelezen en alles maar het mocht nog niet baten, tabak te los dan weer te vast dan weer zo'n naar metalen filtertje ertussen ohohoh wat moeilijk toch. Echter afgelopen zaterdag eens een prettig sigaren/pijp rookavondje gehad bij forumlid The_Undertaker, daar deed hij mij eens voor hoe hij dat nou precies deed en elke keer het ware genot mocht ondervinden en jawel, die avond verliep het op rolletjes

Nou dat was het wel zo'n beetje denk ik dan maar, de pijp nog even leegstomen en dan het bedje maar eens opzoeken