Wel, ik heb gisteren een blik op de kop kunnen tikken met VEEL geluk. Om 1 uur zette 4noggins 50 blikken op de site, rond die tijd ben ik constant de pagina aan het verversen geweest tot ik plots het blik zag en heb meteen besteld. Ik geloof dat ze nog geen minuut later al weer uitverkocht waren..
Het is inderdaad de Balkan Sobranie Original Smoking Mixture. Ik hoop dat ze nog een keer Mixture 759 gaan doen aangezien deze mij net wat beter bevalt. Het blik kostte mij overigens $10.19.
Arango heeft het beeldmerk gekocht en hebben Germain opdracht gegeven de tabak te maken. Aangezien er bij Germain nog mensen werken die ook nog hebben meegewerkt aan de productie van de oude Balkan Sobranie moet dat wel goed komen

Maarre, dit las ik vandaag van een lid op het smokers forum:
I spoke with a gentleman at *edited* earlier today and he mentioned that the new Sobranie is a test run blend. If the results are good in the feedback that they may continue making the blend or start up full production. Oftewel, er zit een kans in dat de tabak niet wordt doorgeproduceerd..