hoe cube tabak stoppen.
- pijpliefhebberrobin
hoe cube tabak stoppen.
De titel zegt het al. Hoe moet je cube tabak stoppen. Ik weet het staat ergens in een review maar kan het niet met de zoekfunctie vinden.
The eagle flies alone!
-
Re: hoe cube tabak stoppen.
Ik zeg gravity feed en behoorlijk licht aandrukken. Verder geen verstand van of ervaring mee, maar lijkt me logisch.
- Turin
vierkante pijp nodig denk ik.
Leave a light on......
and god is on your side
dividing soldiers from the fisherman
watching all the time
dividing warships from the ferryboats
the sparrows an the nightinggales, Wolfsheim
and god is on your side
watching all the time
Inderdaad gewoon in de pijpenkop strooien, licht aandrukken en aanvlammen.
Doordat de cubes tijdens het roken door de hitte uit gaan zetten, komt het vanzelf vaster in de kop te zitten. Af en toe even tampen om de massa naar beneden tegen elkaar te houden, zodat de cubes allemaal opbranden.
@ Turin:
Vierkante kop, netjes vlak op vlak stapelen zonder tussenruimte... en jezelf bewusteloos zuigen aan die pijp. 
Doordat de cubes tijdens het roken door de hitte uit gaan zetten, komt het vanzelf vaster in de kop te zitten. Af en toe even tampen om de massa naar beneden tegen elkaar te houden, zodat de cubes allemaal opbranden.
@ Turin:

-
ik doe het ook zo,ik laat ze gewoon los in de pijp vallen,net niet vol,even vlammen,aandrukken en dan echt de hens erin
grtz
WR
grtz
WR
rasta live up!!
beat down babylon!!
Clan-smoker

beat down babylon!!
Clan-smoker
- pijpliefhebberrobin
Iemand een voorbeeld van een tabak die niet jaar en seizoens gebonden is?(peterson summertime 2011 niet)
The eagle flies alone!
-
Elke tabak ooit behalve de seizoens/jaartabakken. Of bedoel je er een met cube cut?
- pijpliefhebberrobin
-
volgens mij maakt dat niks uit er zijn mensen die het hele jaar door zware latakia blends roken of mensen die altijd baai oid roken, ligt meer aan jezelf dan aan de tabak. is mijn bescheiden mening.
Groet,
Tom
Tom
- pijpliefhebberrobin
ZUCHT! Ik bedoel, is er een tabak in cube cut, die niet een seizoen/ jaar verkrijgaar en dan uit the running wordt geehaald, maar of er een cube cut tabak is die het hele jaa door verkrijgbaar is en dan jaar in jaar uit.
The eagle flies alone!
-
Misschien moet je minder zuchten en je normaal leren uit te drukken zodat je daadwerkelijk nuttige informatie overbrengt en zo het gezochte antwoord een stuk sneller hebt.
Ik heb verder overigens geen idee, maar ze zijn er ongetwijfeld.
Ik heb verder overigens geen idee, maar ze zijn er ongetwijfeld.
- Nekker
- Erelid
Tja Robin, ik ging eigenlijk net even dezelfde opmerking plaatsen als Kynikos. Ik vrees dat je communicatie vaardigheden nog altijd ondermaats zijn. Jij hebt een vraag en hier zijn een heleboel mensen die daarvoor de tijd nemen om die voor je te beantwoorden. Echter druk je jezelf zwak uit waardoor niemand (inclusief ik) weet waarover je het hebt... Ik stel voor dat je hier in de toekomst toch aandacht aan besteed! En vooral de mensen die je proberen te helpen niet door je "Zucht" gaat schofferen alsof ze niet capabel zijn om voor jou vanzelfsprekende dingen te begrijpen.
Groet, Nekker
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
- Bart Iron
- Moderator
Los van je 'Zucht' is dit een hele mooi geformuleerde vraag. Hou dit vast!pijpliefhebberrobin schreef:ZUCHT! Ik bedoel, is er een tabak in cube cut, die niet een seizoen/ jaar verkrijgaar en dan uit the running wordt geehaald, maar of er een cube cut tabak is die het hele jaa door verkrijgbaar is en dan jaar in jaar uit.
En let alsjeblieft nog een beetje op of je niet teveel of te weinig letters hebt getypt.
Ikzelf vond dit ook al vrij duidelijk als vraag, overigens:
enPLR schreef:Iemand een voorbeeld van een tabak die niet jaar en seizoens gebonden is?(peterson summertime 2011 niet)
Een antwoord heb ik niet voor je helaas.PLR schreef:een cube cut die NIET seizoens/jaargebonden is.
- culann
@pijpliefhebberrobin
Ik vrees dat je al snel in Amerika zal moeten bestellen als ik zo even google...
en http://www.tobaccoreviews.com geeft ook maar 5 tabakken als ik 'cube cut' in het zoekveld invoer.
edit:
Bij advanced search al een stuk meer touwens...
http://www.tobaccoreviews.com/search_advanced.cfm
Ik vrees dat je al snel in Amerika zal moeten bestellen als ik zo even google...
en http://www.tobaccoreviews.com geeft ook maar 5 tabakken als ik 'cube cut' in het zoekveld invoer.
edit:
Bij advanced search al een stuk meer touwens...
http://www.tobaccoreviews.com/search_advanced.cfm
-
rasta live up!!
beat down babylon!!
Clan-smoker

beat down babylon!!
Clan-smoker
- pijpliefhebberrobin
Krijgen we dit gekanker weer. Daar word ik nu ook zo moe van. Ik ben enorm duidelijk en ieder begrijpt het verkeerd. Dat was heel anders toen drfret er no was.
The eagle flies alone!
-
jaaaaa, dr fret heeft het ook ver geschopt op het forum hier......pijpliefhebberrobin schreef:Krijgen we dit gekanker weer. Daar word ik nu ook zo moe van. Ik ben enorm duidelijk en ieder begrijpt het verkeerd. Dat was heel anders toen drfret er no was.
rasta live up!!
beat down babylon!!
Clan-smoker

beat down babylon!!
Clan-smoker
- pijpliefhebberrobin
Dank u W.R.witte rasta schreef:http://www.daft.de/pmwiki.php/Tabak/Vee ... avyCubeCut
zeer lekker en altijd verkrijgbaar denk ik
The eagle flies alone!
-
pijpliefhebberrobin schreef:Ik ben enorm duidelijk en ieder begrijpt het verkeerd.

Klopt, die had in dit geval je bericht gecensureerd of verwijderd.pijpliefhebberrobin schreef:Krijgen we dit gekanker weer. [...] Dat was heel anders toen drfret er no was.

- pijpliefhebberrobin
Sorry mensen, was nog pissig door die kenauleerares van nederlands. Die hoeft haar mond open te trekken en ik ben al pissig.(nog 8 weken te gaan, dan heb ik stoks(de niet vervang nederlands lerares) weer terug)
The eagle flies alone!
- culann
Rustig rustig Robin, mensen proberen je hier te helpen, zowel met de kunst van het pijproken, als hoe je te gedragen in een volwassen wereld, zoals dit forum ook een volwassen wereld is. Duidelijk uitdrukken is daar een voorbeeld van.
Overigens is Peterson's Summertime 2011 ook geen Cube Cut, maar een Ribbon Cut (voor zover ik heb kunnen achterhalen, heb deze tabak zelf niet in handen gehad), dus de verwarring is zeker helemaal niet vreemd...
Je bent nog jong, maar dat is wat mij betreft geheel geen probleem, je jeugdige enthousiastme is juist een mooi iets naar mijn mening. Maar vergeet niet dat dit een volwassen forum is. En zeker niet vergeten dat de mensen je hier proberen te helpen, je de goede weg proberen te helpen. Kritiek is niet altijd slecht bedoeld, vaak is juist de bedoeling je te helpen.
Overigens is Peterson's Summertime 2011 ook geen Cube Cut, maar een Ribbon Cut (voor zover ik heb kunnen achterhalen, heb deze tabak zelf niet in handen gehad), dus de verwarring is zeker helemaal niet vreemd...
Je bent nog jong, maar dat is wat mij betreft geheel geen probleem, je jeugdige enthousiastme is juist een mooi iets naar mijn mening. Maar vergeet niet dat dit een volwassen forum is. En zeker niet vergeten dat de mensen je hier proberen te helpen, je de goede weg proberen te helpen. Kritiek is niet altijd slecht bedoeld, vaak is juist de bedoeling je te helpen.
- culann
Ow, en nog een (goedbedoelde) tip, dit forum is geen MSN, voordat je iets post, ik bedoel voordat je op 'bevestig' drukt, lees je booschap, of vraag of wat dan ook eerst even na, en probeer je ook in andere personen te verplaatsen. Vraag je eerst even af hoe een ander dit anders zou kunnen lezen dan jij het bedoelt. Pas dan je post aan, met aanvullingen om het duidelijker te maken.
En anders om ook, als je zelf een post leest van iemand anders, probeer dan een post vanuit iemand anders standpunt te begrijpen... Dit scheelt een hoop frustraties, zowel vanuit je eigen als vanuit andermans standpunt...
Nog een ander puntje, iets dat ik sowieso ook op meerdere forums zie, voordat je een vraag stelt, gebruik de zoekfunctie op dit forum, of anders Google, ik denk dat zo ook heel wat ergernissen voorkomen worden. nu gaan anderen namelijk via dezelfde kanalen voor jou opzoek, terwijl jezelf ook met gemak het antwoord had kunnen vinden. Ik schijf dit nu omdat dit iets is dat me al herhaaldelijk opgevallen is.
Nogmaal Robin, ik bedoel dit goed, niet om je terecht te wijzen of wat dan ook... Gewoon om je beetje opweg te helpen.
En anders om ook, als je zelf een post leest van iemand anders, probeer dan een post vanuit iemand anders standpunt te begrijpen... Dit scheelt een hoop frustraties, zowel vanuit je eigen als vanuit andermans standpunt...
Nog een ander puntje, iets dat ik sowieso ook op meerdere forums zie, voordat je een vraag stelt, gebruik de zoekfunctie op dit forum, of anders Google, ik denk dat zo ook heel wat ergernissen voorkomen worden. nu gaan anderen namelijk via dezelfde kanalen voor jou opzoek, terwijl jezelf ook met gemak het antwoord had kunnen vinden. Ik schijf dit nu omdat dit iets is dat me al herhaaldelijk opgevallen is.
Nogmaal Robin, ik bedoel dit goed, niet om je terecht te wijzen of wat dan ook... Gewoon om je beetje opweg te helpen.
-
no problem,graag gedaanpijpliefhebberrobin schreef:Dank u W.R.witte rasta schreef:http://www.daft.de/pmwiki.php/Tabak/Vee ... avyCubeCut
zeer lekker en altijd verkrijgbaar denk ik
het is wel lastig roken hoor ,die cubes
je hebt zeker 3a4 vlambeurten nodig
zeker als ze nog vochtig zijn
ik heb de mijne een week in open lucht laten drogen(in de serre,achter glas)
brand een stuk beter
grtz
WR
rasta live up!!
beat down babylon!!
Clan-smoker

beat down babylon!!
Clan-smoker
- pijpliefhebberrobin
- culann
De Veermaster van Planta zul je echter wel in Duitsland moeten bestellen/kopen. Niet in Nederland verkrijgbaar, zover ik weet. Hoeft natuurlijk geen belemmering te zijn, het is maar een tip.
- pijpliefhebberrobin
Ik was gewoon benieuwd naar welke wel het hele jaar door, jaar in jaar uit te koop is.
The eagle flies alone!
- Turin
Als dr Frett er nog was dan was U nu verbannen geweest het was u zeker niet bekend dat zucht een bastaard vloek is van ZageriAS de overgroot vader van de oom van Jezus. en als u te vaak zucht zegt u zichzelf het ongenoegen van Nicotinus moet laten wel gevallen en u veroordeeld word tot een levenslange tongbitepijpliefhebberrobin schreef:Krijgen we dit gekanker weer. Daar word ik nu ook zo moe van. Ik ben enorm duidelijk en ieder begrijpt het verkeerd. Dat was heel anders toen drfret er no was.
Leave a light on......
and god is on your side
watching all the time
and god is on your side
watching all the time