Tabak in Gent
-
Tabak in Gent
Wie kent er een goede tabakszaak in Gent? Ik ben volgend weekend in Zeeuws-Vlaanderen bij familie en we maken op zaterdag waarschijnlijk een uitstapje naar Gent. Via het www ben ik niet veel wijzer geworden, wel vond ik Verleyen en Sinnaeve, maar werd niet veel wijzer van hun website. Dus als jullie iets weten hoor ik het graag!
-
Re: Tabak in Gent
Je moet daar in Gent eens vragen naar Gentucky Bird. Schijnt lekkere tabak te zijn die alleen daar te koop is.
- Paasei
Bert van Hell schreef:Je moet daar in Gent eens vragen naar Gentucky Bird. Schijnt lekkere tabak te zijn die alleen daar te koop is.

Koninklijke Eikel Des Forums.
-
Oh, die wordt hier bij de Oude Leeuw in Parijswijk ook verkocht.
-
Nooit geweten. Zo zie je maar weer. Hij smaakt wat wrang vind ik.robvoorburg schreef:Oh, die wordt hier bij de Oude Leeuw in Parijswijk ook verkocht.
-
Bedankt voor de tip, ik ga die dag ook zeker op zoek naar 'consummate gentleman' van ashton........
Laatst gewijzigd door Jacq66 op 21 jun 2011 08:43, 2 keer totaal gewijzigd.
- Eliminator
- Moderator
Ben zelf niet bekend (wat verwacht je ook van een Nederlander
) maar mochten hier op het forum adressen bekend zijn staan ze waarschijnlijk hier http://www.pijprokersforum.nl/viewforum.php?f=51 en mocht je (of anderen) daar aanvullingen op weten, dan graag even melden zodat we deze kunnen toevoegen aan het overzicht !

-
Ik heb een leuke dag gehad in Gent afgelopen zaterdag, maar een goede tabakszaak ben ik niet tegengekomen. de zaak die ik eerder noemde viel wat tegen, hij verkoopt wel een aantal pijpen maar de tabaksvoorraad bestaat uit 5 verschillende mcbaren tabakjes, niet echt de moeite dus voor de gemiddelde pijproker......