Zou het nu ook zo werken dat mensen die normaliter op Facebook of Hyves binnen zo snel mogelijke tijd tientallen en het liefst honderden vrienden najagen, nu juist op vijanden jagen? Het zou eens een aardige verandering zijn in deze vriendenvolle internetmaatschappij. Leve het vooruitstrevende en karaktervolle PRF!
Helaas, win ik deze eervolle wedstrijd bijvoorbaat, want ik zou nog niet weten wie ik zou moeten toevoegen voor mijn vijandenlijstje. Nu ben ik in het toevoegen van vrienden in andere internetmedia ook al niet bijster actief, maar daar valt misschien ook wel niet zoveel eer aan te behalen. Mocht iemand zich geroepen voelen mij toe te voegen, laat het me even weten, dan ben ik ook zo vriendelijk je op de vijandenlijst te zetten. Het PRF plaatst zich hiermee in een lange traditie van eervol vijandschap. In feite staan we hiermee op een lijn van de illustere slagvelden van voorheen. Vroeger bracht men galant de oorlogsverklaring over, sprak beschaafd een plek en datum, iedereen kreeg de ruimte zijn eigen muziek te spelen, vlag te zwaaien en tenslotte zagen de - ongetwijfeld pijprokende - hoge heren van een afstandje toe hoe het gewone soldatenvolk (de voorvaderen van de verfoeielijke sigarettenrokers

Uw koene pijprokende ridder,
Terpentijn