Ik ben geen voor de hand liggend iemand o.O Een beetje een buitebeentje... (and that could be an understatement...)
Gaat belachelijk klinken maar wat me eigenlijk de knoop heeft doen doorhakken om een pijp te kopen is freakin' Lord of the Rings -.- . . . En geloof mij, ik WEET hoe belachelijk dat klinkt... Er zijn daar gewoon een paar mooie scenes in waarbij men pijp rookt waarbij ze vrij goed tonen hoe men ervan geniet... (liet mij terugdenken aan een oud leerkracht van mij die een fervent pijproker is/was).
Ik houd HELEMAAL niet van sigaretten roken maar heb zelf een waterpijp en heb verschillende keren sigaren gerookt (meestal goedkope brol hoor

Als je 16 bent koop je geen dure sigaren...) Maar ik geniet wel van te roken als bezigheid, het gaat niet zomaar om wat tabak of nicotine binnen te krijgen... Het is een ritueel, het maken van de pijp, ze brandend houden... Genieten met een boek erbij. Ik bedacht me, dat klinkt lang niet slecht!
Het is misschien niet de beste motivatie, maar hoe meer ik erover nadenk, hoe meer het logisch lijkt voor mezelf

Ik zie mezelf zeker weten op een terras of in het park zitten met een boek gewoon genietend...
Sound silly? ^^