Nieuwe en onervaren
-
Nieuwe en onervaren
Vicbrick en ik (Miekster) waren via Jorg in Heukelem, top! Mooie dingen ook gezien van oa Martin! Leuk om naar Wuustwezel te komen!
- oehoe
Re: Nieuwe en onervaren
Van harte welkom hier. Ik ken beiden niet persoonlijk maar weet uit ervaring dat Jorg 'n kanjer van 'n vent is. Martin maakt de meest fantastische pijpen die me iedere keer weer doen glimlachen. Kunst pur sang.
En ja nog even dit: Mocht Vibrick op het forum willen posten moet hij/ zij zich toch wel even kort voorstellen hier. Verder zien we jullie bijdragen tegemoet. Geniet van de ontdekkingsreis die pijproken heet.
En ja nog even dit: Mocht Vibrick op het forum willen posten moet hij/ zij zich toch wel even kort voorstellen hier. Verder zien we jullie bijdragen tegemoet. Geniet van de ontdekkingsreis die pijproken heet.

Good decisions come from experience. Experience comes from making bad decisions.
Mark Twain
Mark Twain
- GR69

“In times of change, learners inherit the earth, while the learned find themselves beautifully equipped to deal with a world that no longer exists.”
Eric Hoffer
Eric Hoffer
-
- Coenraad
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van dit smaakvolle forum!!
Van harte welkom binnen de gelederen van dit smaakvolle forum!!
Ik meen dat het roken van een pijp bijdraagt tot een ietwat kalm en objectief oordeel in alle menselijke aangelegenheden!!