Middels dit voorstel-topic wil ik mij graag kenbaar maken binnen de gelederen van dit energieke Pijprokersforum!!
Want eerlijk is eerlijk, ik wist niet dat er zo'n gedreven forum specifiek voor de pijp-roker bestond.
Nu moet ik wel bekennen dat ik mij heb ingeschreven / aangemeld omdat ik de "zoekfunctie" niet kon vinden.
En voila, na mij te hebben aangemeld openbaarde zich de zoekfunctie!!
Ik wilde namelijk iets te weten komen over bepaalde tabak soorten.
Nu is tabak 'an sich' mij niet vreemd.
Immers, ik ben al vele jaren een ware Aficionado!!
Ik geniet dan ook vrijwel dagelijks van mijn passie,
het degusteren van een smaakvolle sigaar.
Deze passie voor de edele sigaar gaat als hobby dan ook veel verder dan alleen maar het degusteren ervan.
Maar énfin,
Om op het Pijprokersforum terug te komen, heb ik mij voorgenomen om toch eens een pijpje op te gaan steken.
Ik wil het toch eens proberen, ervaren en vooral proeven.
Derhalve zal ik mij de komende periode verder gaan verdiepen in die inspirerende wereld van het Pijp roken.
Wellicht dat een zogenaamde "starterset' mij voorlopig verder op weg kan helpen.
Zo kom ik nogal eens (of middels de webshop) bij Tabakado te Eindhoven voor het kopen van de nodige sigaren.
Bij mijn volgende bestelling ben ik dan ook voornemens om de starterset van John Aylesbury te nemen.
http://www.pijptabak-shop.nl/pijp-begin ... -no75.html
Voorts ben ik als oud ondernemer (MKB) geïnteresseerd in:
Klassieke Italiaanse automobielen, Topografie / Cartografie, Mechanische horloges, Klassieke muziek, en Theologie.
En van dit alles geniet ik tezamen met mijn onafscheidelijke sigaren in het West-Brabantse. Waar ik overigens pas sinds een jaar woon.
Daarvoor een geboren en getogen Rotterdammer.
Waar ik nog regelmatig kom.
Onder andere voor de nodige medische zorg.
Ik heb MS. En dat is soms letterlijk een vallen en opstaan.
Het gaat nu overigens prima met me en dat is het meestal hoor!!
Ziezo,
even een korte introductie van mijzelf.
En wellicht dat we elkaar middels dit forum nog wat beter leren kennen.
Doch eerst ervaring opdoen en bekijken of het pijproken mij kan bekoren.
Alles op zijn tijd!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Onderstaande,
starterset van John Aylesbury.