Hoeveel tabakspijpen (en hoeveel daadwerkelijk in gebruik?)

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
catsquotl

Re: Hoeveel tabakspijpen (en hoeveel daadwerkelijk in gebrui

Bericht door catsquotl »

oef...

1 pijp die ik 2 tot 4 keer per dag vul en 10 tot 15 keer aansteek.
van rust is er dus weinig sprake..

tot ik een schip met geld tegenkom.. is er weinig kans dat ik in de nabije toekomst die verzameling ga uitbreiden.

Eelco

The_Undertaker
Administrator

Bericht door The_Undertaker »

catsquotl schreef:oef...

tot ik een schip met geld tegenkom.. is er weinig kans dat ik in de nabije toekomst die verzameling ga uitbreiden.

Eelco
Wellicht is dat ook een oorzaak van je vochtproblemen... Een pijp moet in principe een dagje 'rusten' om weer goed op te drogen, en de koollaag te laten drogen. Anderen hier kunnen je er meer over vertellen, maar ik zou dan toch gauw een paar andere pijpjes er bij aanschaffen, al zijn 't maar mandjespijpen
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator »

catsquotl schreef:oef...

Eelco
Boven aan het forum staat een link naar 'Bezoek de puffaway marktplaats', klik daar eens op en hou ook de eigen marktplaats hier in de gaten, je kunt er hele knappe pijpjes kopen, weliswaar tweedehands, maar mooi gerestaureerd en 100% hygienisch !
Je zult merken als je je pijp(en) wat rust gunt de smaak beter wordt,.... en voor dat geld :wink:
Afbeelding

Dolledokus

Bericht door Dolledokus »

Qwatseqwottel,
Je hebt er echt wel een aantal meer nodig. en duur hoeft het idd niet te zijn nee. Zoals Eli al aangeeft, ons eigen marktplaatsje "Puffaway", daar zal je vast iets tegenkomen. Zo vind je op het marktplein binnen het forum vast ook nog wel wat denk ik.
En joh, voor een paar knaken heb je al heel wat leuks te pakken hoor. Da komt wel goei!
Groet Dries,

Lid van de Terminus-club.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

Plaats reactie