Rookverbod, wat zou je veranderen?
-
Re: Rookverbod, wat zou je veranderen?
wat nou veranderen?,afschaffen die idiote wet!!
rasta live up!!
beat down babylon!!
Clan-smoker

beat down babylon!!
Clan-smoker
- Fossiel
Ik vrees dat niet-rokers massaal in opstand zullen komen moesten we eender waar mogen roken...witte rasta schreef:wat nou veranderen?,afschaffen die idiote wet!!
Reeds gepafte pijptabakken: Alsbo (Black, Cherry, Gold, Vanilla en Whisky), Amphora Full Aroma, Borkum Riff Bourbon Whisky, Davidoff Danish Mixture, Dunhill Early Morning Pipe, Mac Baren Navy Flake, Skandinavik (Aromatic, Mixture), Schippers, Semois, Vieux Semois Florina, Voortrekker Naturel, Wervik, WO Larsen Classic
- MfOx
Zo'n opstandig volk zijn wij allemaal nou ook weer niet... dus dat valt vast wel meeFossiel schreef:Ik vrees dat niet-rokers massaal in opstand zullen komen moesten we eender waar mogen roken...witte rasta schreef:wat nou veranderen?,afschaffen die idiote wet!!

Maar goed, we zijn vast vele jaren verder eer deze wet is afgeschaft...
Dat is nu zo leuk aan de conditionering van de mensheid.Fossiel schreef:Ik vrees dat niet-rokers massaal in opstand zullen komen moesten we eender waar mogen roken...witte rasta schreef:wat nou veranderen?,afschaffen die idiote wet!!
Vóór die wet opgelegd werd, waar waren toen die anti-rook-demonstraties?
En we verwachten die dan wél, als we de wet opheffen en teruggaan naar de tijd dat we geen wet hadden én niet demonstreerden daartegen?
"Politicians f*ø*ck with your minds" (and the bastards love it)
Roken mocht 20-25 jaar geleden en was heel gewoon, in mijn schooltijd rookten de meesters voor de klas, toen veel later de campagne "Roken? Daar komen we samen wel uit", dus als normaal en volwassen mensen daarover praten en regelen, toen de "wet" en nu na enkele jaren die wet alweer zó normaal vinden, alsof het de gewoonste zaak van dewereld is. En niet doorhebben dat overheden je ALTIJD jouw vrijheden belemmeren. Geweldig vind ik dat. Jammer dat een groot deel van de mensen die ik spreek zó snel gewoon is geraakt aan al die belemmerende maatregelen van de laatste20-30 jaar.
Ofwel, zoals ik altijd als onderschrift placht te zeggen:
- Bommel
Het verbaast mij, de laatste jaren nog meer, dat er flink op los geklaagd wordt maar niet gedacht wordt aan de macht van het volk.
Helaas denk ik dat ik niet bijmachte ben om iets ( grootschalig ) op touw te zetten en te organiseren, maar ik ben van mening dat de echte stem van het volk het bastion van Brussel en Straatsburg omver kan werpen.
Maar wie staat of staan op?
En nu kunnen ze zich ook nog op de borstkloppen met hun Nobelprijs, de kraaien.
Dus WC het is jammer maar we zijn niet vrij, is er nog hoop?
Helaas denk ik dat ik niet bijmachte ben om iets ( grootschalig ) op touw te zetten en te organiseren, maar ik ben van mening dat de echte stem van het volk het bastion van Brussel en Straatsburg omver kan werpen.
Maar wie staat of staan op?
En nu kunnen ze zich ook nog op de borstkloppen met hun Nobelprijs, de kraaien.

Dus WC het is jammer maar we zijn niet vrij, is er nog hoop?
Nope, sorry.Bommel schreef:Dus WC het is jammer maar we zijn niet vrij, is er nog hoop?
Ik "preek" al jaren voor mensen die blijkbaar ingekakt en gehersenspoeld de roverheid aanbidden, en als brave slaafjes bij de verkiezingen wéér op de liegende bende gaat stemmen om de nieuwe slavenmeester uit te kiezen.
En daar ben ik mee gestopt, met dat "preken". Paarlen voor de zwijnen.
Dus...: zorg goed voor jezelf en probeer in te spelen op de vrijheidsberovende trends.

Er is nog veel winst te behalen, maar collectieve aanpak is erg moeilijk.
-
maar dan wel zonder dat wachtgeld he wcWinslow Collector schreef:Wat mij betreft mogen alle politiici de pijp aan Maarten geven en opzouten.

gr antonius
Ach, was dat maar zo, Antonius. Een illustratief stukje dat ik enkele weken geleden heb geschreven:antonius schreef:maar dan wel zonder dat wachtgeld he wcWinslow Collector schreef:Wat mij betreft mogen alle politiici de pijp aan Maarten geven en opzouten.![]()
![]()
gr antonius
http://www.vrijspreker.nl/wp/2012/09/ca ... ore-112633
-
ja inderdaad...en dan hebben we het nog niet eens over die 35 miljard die ze uit de awb pot hebben gelee(rooft)nd.Winslow Collector schreef:Ach, was dat maar zo, Antonius. Een illustratief stukje dat ik enkele weken geleden heb geschreven:antonius schreef:maar dan wel zonder dat wachtgeld he wcWinslow Collector schreef:Wat mij betreft mogen alle politiici de pijp aan Maarten geven en opzouten.![]()
![]()
gr antonius
meneer zalm en meneer kok met nog eentje,want ze vonden de dekking te hoog!!!!!!MAAR als de awb het weer nodig zou hebben dan betalen die heren het weer terug

maar nu hoor je er niets meer over,,,FOUTJE BEDANKT,,,
Veel beloven en weinig geven doet een simpele ziel in vreugde leven
eerst zien dan geloven zeg ik altijd,maar volgens mij gaan die miljarden nu naar griekenland en wij worden weer verder geplukt.
en dan zegt de meerderheid dat geert niet deugd??????
gr antonius
Laatst gewijzigd door antonius op 13 okt 2012 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bommel
Het is nog erger Antonius, Het land van de Grieken krijgt een boel Pleuro's voor ondersteuning die ze linea recta weer uitgeven aan wapentuig dat gekocht wordt bij Adolf Merkel en de Fransoos Hollande, wat haat ik die achternaam.antonius schreef:ja inderdaad...en dan hebben we het nog niet eens over die 35 miljard die ze uit de awb pot hebben gelee(rooft)nd.Winslow Collector schreef:Ach, was dat maar zo, Antonius. Een illustratief stukje dat ik enkele weken geleden heb geschreven:antonius schreef:maar dan wel zonder dat wachtgeld he wcWinslow Collector schreef:Wat mij betreft mogen alle politiici de pijp aan Maarten geven en opzouten.![]()
![]()
gr antonius
meneer zalm en meneer kok met nog eentje,want ze vonden de dekking te hoog!!!!!!MAAR als de awb het weer nodig zou hebben dan betalen die heren het weer terug![]()
JA JA.
maar nu hoor je er niets meer over,,,FOUTJE BEDANKT,,,
eerst zien dan geloven zeg ik altijd,maar volgens mij gaan die miljarden nu naar griekenland en wij worden weer verder geplukt.
en dan zegt de meerderheid dat geert niet deugd??????
gr antonius
Is een bepaalde theorie dan toch waar?