Pijprokende whiskyliefhebbers gezocht
- St Patrick
Re: Pijprokende whiskyliefhebbers gezocht
+100... 

*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
- Pieter
En toen was het maandag...
"U bent schijt in een zijden kous." - Napoleon tegen Talleyrand
- Bananabox-Ninja
- Contacteer:
WC was een beetje ziek dit weekend, geef hem de kans om te herstellen.Pieter schreef:En toen was het maandag...

An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
"Ninja des forums"
- Nekker
- Erelid
Ikzelf heb ook "meegewerkt" (nuja... werken...) aan het artikel en heb het enkel nog maar gelezen. Naar verluid staat er een grote foto in het tijdschrift van mij. Als dat maar goed komt... De laatste keer dat ik nog eens in een vorm van media verscheen, ging het enkel maar over het werkwoord "pijpen..."
Anyway, ik kijk er echt naar uit... Maar net zoals ik zit ook WC met de griep (haha, griep en WC in combinatie...
), dus we zullen hem rustig de tijd gunnen! 

Anyway, ik kijk er echt naar uit... Maar net zoals ik zit ook WC met de griep (haha, griep en WC in combinatie...

Groet, Nekker
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
- hagar666
Wahahaha...bingo! Briljant!Nekker schreef:haha, griep en WC in combinatie...), dus we zullen hem rustig de tijd gunnen!

*Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen*
Sorry mannen, maar nog steeds in de lappenmand. Normaal scan ik dit op mijn werk meteen als PDF in, maar daar ben ik nog niet geweest. Nu moet ik mij naar zolder slepen en alle spieren tussen mijn middel en schouders doen pijn (zielig hè?), de scanner aansluiten (gebruik ik zelden) en dan de boel even scannen.
Oh wacht, mevrouw Collector heeft zo'n printer die ook scant, geloof ik. Ik zal er in ieder geval vanavond werk van maken.
Oh wacht, mevrouw Collector heeft zo'n printer die ook scant, geloof ik. Ik zal er in ieder geval vanavond werk van maken.
Bij deze dan (de poging van) de upload van de PDF's. Hopelijk zijn ze leesbaar genoeg.
Met dank aan Stijn van WhiskyPassion voor zijn coulance in deze. Mag ik dan nog wél even vermelden, dat liefhebbers van het edele vocht ook eens een kijkje kunnen nemen op http://www.whiskypassion.nl en voor een luttele € 17,50 abonnement per jaar, elk jaar 4 nummers in de brievenbus kunnen ontvangen. Met natuurlijk veel meer whisky-informatie dan alleen dit artikel hieronder. Het is écht een leuk en goed blad. Behalve onderstaande kennismaking met Stijn is een andere vaste auteur, Robin Brilleman, ook altijd wel te vinden met een goed artikel in dit blad. Robin ken ik van zijn opleidingscentrum waar ik een cursus "aroma's" heb gedaan en van de vele bezoeken in een winkel waar Robin zijn hobby whisky enkele dagen in praktijk brengt. En verder nog veel meer whiskyschrijvers met een veelheid aan onderwerpen van over de gehele wereld...., als het maar met whisky te maken heeft.
Zo, dit is wel eventjes reclame voor het blad, maar dat verdient het ook zeker. Niet alleen na zulke samenwerking met ons form, maar sowieso al vanwege het blad zelf.

Met dank aan Stijn van WhiskyPassion voor zijn coulance in deze. Mag ik dan nog wél even vermelden, dat liefhebbers van het edele vocht ook eens een kijkje kunnen nemen op http://www.whiskypassion.nl en voor een luttele € 17,50 abonnement per jaar, elk jaar 4 nummers in de brievenbus kunnen ontvangen. Met natuurlijk veel meer whisky-informatie dan alleen dit artikel hieronder. Het is écht een leuk en goed blad. Behalve onderstaande kennismaking met Stijn is een andere vaste auteur, Robin Brilleman, ook altijd wel te vinden met een goed artikel in dit blad. Robin ken ik van zijn opleidingscentrum waar ik een cursus "aroma's" heb gedaan en van de vele bezoeken in een winkel waar Robin zijn hobby whisky enkele dagen in praktijk brengt. En verder nog veel meer whiskyschrijvers met een veelheid aan onderwerpen van over de gehele wereld...., als het maar met whisky te maken heeft.
Zo, dit is wel eventjes reclame voor het blad, maar dat verdient het ook zeker. Niet alleen na zulke samenwerking met ons form, maar sowieso al vanwege het blad zelf.

- Kapitein Haddock
Mooi artikel! 

- Sidekickelvis
Geniaal om te lezen dat een whiskey kenner en een tabak genieter op een zelfde manier over hun passie schrijven en zelfs denken. Ik zie allerlei raakvlakken in de tekst zoals ik ze ook op dit mooie forum lees.... Leuk stuk!
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!
- dewitte
Schitterend artikel. Prachtig werk van Paul en Shaun. En natuurlijk een mooi stukje reclame voor dit forum.
-
Erg leuk !
- Eliminator
- Moderator
Leuk artikel wat erg prettig leest door de manier van schrijven, hulde aan de auteur en heren erg leuk om jullie in het blad terug te zien !
De passie druipt er van af,....... en een erg leuke reklame voor ons forum, laat de ledenteller maar gaan lopen
De passie druipt er van af,....... en een erg leuke reklame voor ons forum, laat de ledenteller maar gaan lopen

- maboc
leipe shit ouwe.
Leuk artikel zeg. Heb nu alleen even snel fragmentarisch gelezen. Later even echt lezen
Leuk artikel zeg. Heb nu alleen even snel fragmentarisch gelezen. Later even echt lezen

--
Cheers maboc
Cheers maboc
- Pieter
Met plezier gelezen.
"U bent schijt in een zijden kous." - Napoleon tegen Talleyrand
- Bananabox-Ninja
- Contacteer:
Idd, leuk artikel toch maar eens naar de "Hard Copy" op jacht
An item at rest cannot be stopped.
"Ninja des forums"
"Ninja des forums"
- Vandaahl
- Contacteer:
Dank voor het leuke artikel!
http://www.vandaahl.com
You're only young once... but you can be immature forever! (Neil Young)
You're only young once... but you can be immature forever! (Neil Young)
- MfOx
Mooi artikel, leuk geschreven, was vast een gezellige bijeenkomst 

Ja, was inderdaad gezellig. Stijn was, zoals ze in Vlaanderen zeggen: nen toffe gast. Zat daar helemaal niet zijn editoriaal werk of whisky te promoten, maar had erg veel interesse in het pijproken en de tabak. Hetgeen ook bleek uit zijn pogingen de pijp uit zijn studententijd enkele malen te roken.MfOx schreef:Mooi artikel, leuk geschreven, was vast een gezellige bijeenkomst
Het was in ieder geval erg snel heel laat. Het klikte prima tussen tussen Stijn, Shaun, mezelf, de tabakken en de whisky's.

- St Patrick
Leuk te lezen.... Keep up the good work...

*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
- MfOx
-
idd
Goed artikel
Prettig gelezen.
Goed artikel

Prettig gelezen.

- jarnogab
Ik heb me vermaakt met dit artikel te lezen; rechttoe, rechtaan geschreven en vlot leesbaar.
Bedankt aan allen die dit stukje mogelijk maakten!
Bedankt aan allen die dit stukje mogelijk maakten!
Groeten,
jarnogab
jarnogab
- Martin Romijn
- Contacteer:
Leuk om te lezen ! Heb er trek van gekregen......
Hoi All,
Heb het artikel ook met plezier gelezen, maar dan uit het blad zelf waar ik al jaren lid van ben,
volgend weekend is er weer een mooi whisky festival in Alkmaar en daar is ook een rokers ruimte
Wie weet zien we elkaar dan,
Of achter de stand bij Whiskypassion als u een abo af wilt sluiten,
Groet John
Heb het artikel ook met plezier gelezen, maar dan uit het blad zelf waar ik al jaren lid van ben,
volgend weekend is er weer een mooi whisky festival in Alkmaar en daar is ook een rokers ruimte
Wie weet zien we elkaar dan,
Of achter de stand bij Whiskypassion als u een abo af wilt sluiten,
Groet John