Taco
Zo rook ik eigenlijk meestal. Prima manier van roken vind ik. Zo doe je nog eens een halve dag met een enkele pijp.Kapitein Haddock schreef:Interessant relaas. Vandaag heb ik dan maar geheel in de stijl van de jaren '60 gerookt tijdens het werk aan mijn scriptie. Pijp gestopt met Semois, naast m'n laptop laten liggen en telkens laten uitgaan om ze opnieuw aan te steken als ik er zin in had.
Misschien een beetje domme vraag, maar heeft de pijp/tabak eigenlijk na zo'n x-aantal keren per dag laten uitgaan en weer aansteken, geen overdreven as-smaak?janneman schreef:In feite liep je wel de hele dag met een pijp in je mond, maar die was de halve tijd uit. Af en toe, als je zin had stak je hem weer aan, rookte een kwartiertje of zo, en dan ging hij wel weer een keer uit... Het gevolg van die manier van roken was dat een pijp in elk geval minder nat werd van het roken zelf (over in het mondstuk zeveren wil ik het even niet hebben...). Al met al had een pijp met die tabak en manier van roken wat minder vocht problemen.