Sorry. Je hebt je naam ook al niet mee als het op een gokje aan komt. Ha ha haEliminator schreef:Een welgemeend CRAP !maar een nog veel gemeender 'van harte' Safetymichel
![]()

Toch bedankt.
Sorry. Je hebt je naam ook al niet mee als het op een gokje aan komt. Ha ha haEliminator schreef:Een welgemeend CRAP !maar een nog veel gemeender 'van harte' Safetymichel
![]()
Dank je wel Stoker.Stoker schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Gratz natuurlijk
![]()
![]()
capricorn schreef:Gefeliciteerd veel plezier
Dank je wel.TommyLF schreef:Gefeliciteerd en veel plezier met de nieuwe pijp Safetymichel
Grtz
Dank je Massis. Klopt als een zwerende vinger. Gelukkig was iemand zo verstandig mij toch nr 26 te geven. I'm a lucky man. En zonder geluk vaart .....!Massis schreef:Wilt ie eerst meedoen met een specifiek nr 50, krijgt ie tegen z'n zin nr 26, en dan wint ie nog ook![]()
Gefeliciteerd Michel
Dank je wel Paasei.Paasei schreef:weliswaar gekruid met een vleugje jaloezie: happy smokes !
Massis schreef:Wilt ie eerst meedoen met een specifiek nr 50, krijgt ie tegen z'n zin nr 26, en dan wint ie nog ook![]()
Gefeliciteerd Michel
Dankjewel Cipke. Komt zeker goed.cipke schreef:Proficiat Michel, laat ze u smaken
Dank je wel PhilipV.PhilipV schreef:Congrats met de pijp!
Ik ken veel afkortingen, maar deze helaas niet.Stoker schreef:Massis schreef:Wilt ie eerst meedoen met een specifiek nr 50, krijgt ie tegen z'n zin nr 26, en dan wint ie nog ook![]()
Gefeliciteerd Michel
LMAO
Afkorting. LMAO. (letterwoord) de afkorting van laughing my ass off, een term die op internet gebruikt wordt als men iets zeer grappig vindtsafetymichel schreef:Ik ken veel afkortingen, maar deze helaas niet.Stoker schreef:Massis schreef:Wilt ie eerst meedoen met een specifiek nr 50, krijgt ie tegen z'n zin nr 26, en dan wint ie nog ook![]()
Gefeliciteerd Michel
LMAO
Is het wellicht;
Laat Mij Alles Onderkotsen omdat ik ziek ben van het feit dat ik deze geweldig prachtige pijp niet heb gewonnen?
Aha. Weer wat geleerd. Vond de mijne leukerStoker schreef:Afkorting. LMAO. (letterwoord) de afkorting van laughing my ass off, een term die op internet gebruikt wordt als men iets zeer grappig vindtsafetymichel schreef:Ik ken veel afkortingen, maar deze helaas niet.Stoker schreef:Massis schreef:Wilt ie eerst meedoen met een specifiek nr 50, krijgt ie tegen z'n zin nr 26, en dan wint ie nog ook![]()
Gefeliciteerd Michel
LMAO
Is het wellicht;
Laat Mij Alles Onderkotsen omdat ik ziek ben van het feit dat ik deze geweldig prachtige pijp niet heb gewonnen?
Dank je wel GeoffGeoff schreef:Gefeliciteerd! Geniet ervan.
Leuk pijpje Rivulusrivulus schreef:Er staan weer een paar op e-bay...
http://www.ebay.nl/usr/turkiewicz-pipes
Let op, de prijzen zijn in Poolse Zloty (ongeveer een kwartje...)
Beste Heerenpijpheerenpijp schreef:hier een wijze les.
laat nooit te lang het forum onberoerd,
want dan wordt je een mooie pijp door de neus geboerd
gefeliciteerdus
Dank je wel MaartenSMaartenS schreef:michel , gefeliciteerd met de nwe aanwinst en veel rook plezier ermee toegewenst![]()
M.v.Gr MaartenS
Chris schreef:Gefeliciteerd Michel!