Sorry. Je hebt je naam ook al niet mee als het op een gokje aan komt. Ha ha haEliminator schreef:Een welgemeend CRAP !maar een nog veel gemeender 'van harte' Safetymichel

Toch bedankt.
Sorry. Je hebt je naam ook al niet mee als het op een gokje aan komt. Ha ha haEliminator schreef:Een welgemeend CRAP !maar een nog veel gemeender 'van harte' Safetymichel

GonE ..........    LiKe A FaRt iN ThE WinD !!

Dank je wel Stoker.Stoker schreef:

Gratz natuurlijk

capricorn schreef:Gefeliciteerd veel plezier

: happy smokes !
  : happy smokes ! 

Dank je wel.TommyLF schreef:Gefeliciteerd en veel plezier met de nieuwe pijp Safetymichel
Grtz
Dank je Massis. Klopt als een zwerende vinger. Gelukkig was iemand zo verstandig mij toch nr 26 te geven. I'm a lucky man. En zonder geluk vaart .....!Massis schreef:Wilt ie eerst meedoen met een specifiek nr 50, krijgt ie tegen z'n zin nr 26, en dan wint ie nog ook
Gefeliciteerd Michel

Dank je wel Paasei.Paasei schreef:weliswaar gekruid met een vleugje jaloezie: happy smokes !

Massis schreef:Wilt ie eerst meedoen met een specifiek nr 50, krijgt ie tegen z'n zin nr 26, en dan wint ie nog ook
Gefeliciteerd Michel

Dankjewel Cipke. Komt zeker goed.cipke schreef:Proficiat Michel, laat ze u smaken
Dank je wel PhilipV.PhilipV schreef:Congrats met de pijp!
Ik ken veel afkortingen, maar deze helaas niet.Stoker schreef:Massis schreef:Wilt ie eerst meedoen met een specifiek nr 50, krijgt ie tegen z'n zin nr 26, en dan wint ie nog ook
Gefeliciteerd Michel
LMAO

Afkorting. LMAO. (letterwoord) de afkorting van laughing my ass off, een term die op internet gebruikt wordt als men iets zeer grappig vindtsafetymichel schreef:Ik ken veel afkortingen, maar deze helaas niet.Stoker schreef:Massis schreef:Wilt ie eerst meedoen met een specifiek nr 50, krijgt ie tegen z'n zin nr 26, en dan wint ie nog ook
Gefeliciteerd Michel
LMAO
Is het wellicht;
Laat Mij Alles Onderkotsen omdat ik ziek ben van het feit dat ik deze geweldig prachtige pijp niet heb gewonnen?

Aha. Weer wat geleerd. Vond de mijne leukerStoker schreef:Afkorting. LMAO. (letterwoord) de afkorting van laughing my ass off, een term die op internet gebruikt wordt als men iets zeer grappig vindtsafetymichel schreef:Ik ken veel afkortingen, maar deze helaas niet.Stoker schreef:Massis schreef:Wilt ie eerst meedoen met een specifiek nr 50, krijgt ie tegen z'n zin nr 26, en dan wint ie nog ook
Gefeliciteerd Michel
LMAO
Is het wellicht;
Laat Mij Alles Onderkotsen omdat ik ziek ben van het feit dat ik deze geweldig prachtige pijp niet heb gewonnen?

Dank je wel GeoffGeoff schreef:Gefeliciteerd! Geniet ervan.

Leuk pijpje Rivulusrivulus schreef:Er staan weer een paar op e-bay...
http://www.ebay.nl/usr/turkiewicz-pipes
Let op, de prijzen zijn in Poolse Zloty (ongeveer een kwartje...)

Beste Heerenpijpheerenpijp schreef:hier een wijze les.
laat nooit te lang het forum onberoerd,
want dan wordt je een mooie pijp door de neus geboerd
gefeliciteerdus

Dank je wel MaartenSMaartenS schreef:michel , gefeliciteerd met de nwe aanwinst en veel rook plezier ermee toegewenst
M.v.Gr MaartenS

Chris schreef:Gefeliciteerd Michel!