Geoff
- Geoff
Geoff
Beste pijpforumleden,
Reeds tien jaar geniet ik van het pijproken. Maar heb de weg tot dit forum nog maar slechts recentelijk gevonden. Toch heb ik reeds vele nuttige tips uit het forum gehaald.
Ik geniet voornamelijk van mijn pijpjes buitenshuis tijdens het wandelen of op de fiets. Puur genot is het ook om 's zomers op een bankje rustig pinkend in de zon aan mijn pijp te lurken. Als het kan liefst nog met een frisse pint er bij.
Ik heb het forum leren kennen via de website van Janneman. Deze is zeer leuk geschreven en ook de filmpjes zijn ontzettend leuk! Ik zou dan ook zeggen: 'Ga zo voort! Beautiful entertainment!' Het doet mij dan ook ontzettend deugd om met mede pijprokers te kunnen communiceren.
Weet iemand trouwens of er in de nabije omgeving van Turnhout een pijprokersgilde bestaat? Of is er hier omtrend interesse?
Groetjes,
Geoff
Reeds tien jaar geniet ik van het pijproken. Maar heb de weg tot dit forum nog maar slechts recentelijk gevonden. Toch heb ik reeds vele nuttige tips uit het forum gehaald.
Ik geniet voornamelijk van mijn pijpjes buitenshuis tijdens het wandelen of op de fiets. Puur genot is het ook om 's zomers op een bankje rustig pinkend in de zon aan mijn pijp te lurken. Als het kan liefst nog met een frisse pint er bij.
Ik heb het forum leren kennen via de website van Janneman. Deze is zeer leuk geschreven en ook de filmpjes zijn ontzettend leuk! Ik zou dan ook zeggen: 'Ga zo voort! Beautiful entertainment!' Het doet mij dan ook ontzettend deugd om met mede pijprokers te kunnen communiceren.
Weet iemand trouwens of er in de nabije omgeving van Turnhout een pijprokersgilde bestaat? Of is er hier omtrend interesse?
Groetjes,
Geoff
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -
-
Re: Geoff
Hartelijk welkom.
Ik weet niet van een gilde bij jou in de buurt,
wel dacht ik te weten dat Paasei, forumlid,
ook in Turnhout woont.
Sorry hij woont in Wuustwezel.
Ik weet niet van een gilde bij jou in de buurt,
wel dacht ik te weten dat Paasei, forumlid,
ook in Turnhout woont.
Sorry hij woont in Wuustwezel.
- janneman
- Contacteer:
En nog een hartelijk welkom!
Groet, Janneman
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
- St Patrick
Welkom hier op een mooi en erg leerzaam forum...

*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****
-
welkom !
http://www.pijprokersforum.nl/viewtopic ... &start=200 libra misschien iets het opgezette forum clubbie in het zuiden des nederlands
http://www.pijprokersforum.nl/viewtopic ... &start=200 libra misschien iets het opgezette forum clubbie in het zuiden des nederlands
Groet,
Tom
Tom
- Eliminator
- Moderator
- Martin Romijn
- Contacteer:
- annie69
- Contacteer:
- Fossiel
Hartelijk welkom! Ik zie dat je even oud bent als ik. 

Reeds gepafte pijptabakken: Alsbo (Black, Cherry, Gold, Vanilla en Whisky), Amphora Full Aroma, Borkum Riff Bourbon Whisky, Davidoff Danish Mixture, Dunhill Early Morning Pipe, Mac Baren Navy Flake, Skandinavik (Aromatic, Mixture), Schippers, Semois, Vieux Semois Florina, Voortrekker Naturel, Wervik, WO Larsen Classic
- Markerbeer
Welkom, zit daar totaal niet in de buurt maar ik denk dat zoiets in overleg met wat andere forumleden evt. wel van de grond moet kunnen komen.
“A pipe is the fountain of contemplation, the source of pleasure, the companion of the wise; and the man who smokes, thinks like a philosopher and acts like a Samaritan.”
-Edward George Bulwer-Lytton, 1st Baron Lytton
-Edward George Bulwer-Lytton, 1st Baron Lytton
- Mus
- Nekker
- Erelid
Nen hartelijke welkom, geoff! Ge bent altijd welkom om eens een keertje om een bezoek te brengen aan het pijprokersgezelschap Libra. Volgende meeting staat gepland voor 9 Maart, je kan ons vinden in Brustem in het vergaderzaaltje van het kroegske. Voor verdere inlichtingen stuurt ge maar een mailtje.
Groet, Nekker
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
Zeker...welkom bij LiBra!!!Nekker schreef:Nen hartelijke welkom, geoff! Ge bent altijd welkom om eens een keertje om een bezoek te brengen aan het pijprokersgezelschap Libra. Volgende meeting staat gepland voor 9 Maart, je kan ons vinden in Brustem in het vergaderzaaltje van het kroegske. Voor verdere inlichtingen stuurt ge maar een mailtje.
Gezellige, leerrijke avond gegarandeerd!
Aan je avatar te zien vragen we Robby te zorgen voor "Libranese bananen".

- Geoff
Hoewel ik me vereerd voel onmiddellijk uitgenodigd te worden tot een gezelschap, moet ik toegeven dat ik het plaatsje Brustem toch even moest opzoeken. Brustem is, vanuit Turnhout, toch wel een dik uur rijden. En hoewel deze afstand niet frequent zal afleggen, ben ik zeker van plan in de toekomst een keer langs te komen.Nekker schreef:Nen hartelijke welkom, geoff! Ge bent altijd welkom om eens een keertje om een bezoek te brengen aan het pijprokersgezelschap Libra. Volgende meeting staat gepland voor 9 Maart, je kan ons vinden in Brustem in het vergaderzaaltje van het kroegske. Voor verdere inlichtingen stuurt ge maar een mailtje.
Dankzij de vele reacties voel ik me wel zeer welgekomen, waarvoor dank!
Groetjen aan allen.
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- Marc Den Haag
Een hartelijk welkom bij deze boeiende club!