Tabakssoorten: Virginia, Burley
en Black Cavendish
Aroma: Amaretto
Snede: Mixture
recenties: http://www.tobaccoreviews.com/blend_det ... S&TID=1729
Plaats hier jullie recensies
Niets aan toe te voegen, toppie tabak!mawi schreef:Dit is echt een heerlijk "after-dinner" tabak om lekker te genieten. Het is net een toetjeLekker zoet en je proeft duidelijk de amaretto erin, een en al heerlijk! Het is genieten van het openen van de blik tot de laatste paf! Je omgeving zal hier zeker van genieten als je dit rookt.
Zit bij mij vast in de collectie. Een absolute aanrader inderdaad. Ik ben normaal geen Amaretto fan, maar de manier waarop dit gebruikt werd om de tabak te sausen vind ik echt prima. Makkelijk brandbaar, aangename roomnote, en lekker zoet.Whitesnake schreef:Eén van mijn Peterson favorieten. Werd me aangeraden door Tati.
Amaretto met een heel speciaal zoet smaakje. Aanrader!
Gaat er bij mij ook inzitten Jarno, wees gerust. Eigenlijk iets van 't beste wat ik ooit gepaft heb.jarnogab schreef:Zit bij mij vast in de collectie. Een absolute aanrader inderdaad. Ik ben normaal geen Amaretto fan, maar de manier waarop dit gebruikt werd om de tabak te sausen vind ik echt prima. Makkelijk brandbaar, aangename roomnote, en lekker zoet.Whitesnake schreef:Eén van mijn Peterson favorieten. Werd me aangeraden door Tati.
Amaretto met een heel speciaal zoet smaakje. Aanrader!
+1Bommel schreef:Ik moet nodig weer eens een blik gaan halen.
Het is alweer een tijdje terug dat ik deze tabak heb kunnen roken.
Rudi is effe nog een weekje of 4 buiten de landsgrenzen, Hagar666. Maar ik heb de tabak van Heukelum nog bij me staan. Zal even kijken of er een Peterson SB in zit. Maar ja, moet dan nog wel opgestuurd worden (= weer extra kosten voor je).hagar666 schreef:Ja ik vind hem ook heerlijk.....en als meneer de tabakwinkel eens ff mee werkt dan ik komende winter er nog meer van genieten... grrr..
Ga hem maar eens ff bellen....en de boel afzeggem.....en kijken of Rudie me kan helpen...
Het is je vergeven.... ; -)Eliminator schreef:Ik wist dat je hem zocht, god mag weten had WC hem bij hem afgelopen zondag, helemaal vergeten, solly
edit: the man himself is me voor
Ga mijn best doen. We houden vanavond effe contact via PB, Hagar666.hagar666 schreef:....en nu hopen dat WC iets voor me kan betekenen.