Robbert-Jan

Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...
Markerbeer

Re: Robbert-Jan

Bericht door Markerbeer »

Een mini-meeting in Den Haag meldt ik me zeker voor aan.
Das toch een stuk dichterbij dan Zutphen. :)
“A pipe is the fountain of contemplation, the source of pleasure, the companion of the wise; and the man who smokes, thinks like a philosopher and acts like a Samaritan.”
-Edward George Bulwer-Lytton, 1st Baron Lytton

Luys
Moderator

Bericht door Luys »

Ben ook wel geinteresseerd in een meeting in Den Haag... Is er bij jullie niet een openbare gelegenheid bekend in Den Haag waar we een pijpje op kunnen steken? Dan kunnen we de meeting iets minder mini maken; heb het gevoel dat we aardig wat mensen in de directe omgeving van Den Haag hebben (Den Haag, Zoetermeer, Voorburg). Heb het in Zoetermeer geprobeerd, maar helaas (zie topic over Rotterdams pijprokersgenootschap).
Pijproker des forums

Rob

Bericht door Rob »

Vorige keer heb ik met Marc op het overdekte terras van Simonis aan de Haven gezeten. Omdat je daar mag roken (en er straalkacheltjes aanstaan!) heb je een prettig ecombi van heerlijke vis eten, goed gezelschap en een goede pijp toe!
Wat mij betreft een idee dat voor herhaling vatbaar is.

Luys
Moderator

Bericht door Luys »

Rob schreef:Vorige keer heb ik met Marc op het overdekte terras van Simonis aan de Haven gezeten. Omdat je daar mag roken (en er straalkacheltjes aanstaan!) heb je een prettig ecombi van heerlijke vis eten, goed gezelschap en een goede pijp toe!
Wat mij betreft een idee dat voor herhaling vatbaar is.
Klinkt als een goed plan! Wellicht zinnig om daar even een nieuw topic voor te openen, dan vervuilen we dit voorstel topic niet teveel?
Pijproker des forums

Peregrijn

Bericht door Peregrijn »

Van harte welkom! En veel plezier met het leren pijproken
Afbeelding

Plaats reactie