Naast een doosje filters en een pakje Mac Baren Vanilla loose cut ook maar een tabak die hoog op mijn verlanglijstje stond.

Ik heb al een Review geschreven over deze tabak Markerbeer.Markerbeer schreef:Is ook een tabak die hier nog op de lijst staat.
Zou je tzt een review willen toevoegen heer Bommel?
Ik heb daarom gelijk bij thuiskomst die angststicker eraf gepeuterd.janneman schreef:Oei, dat blijft toch een fantastisch blik, Bommel. Alleen al daarvoor wil je die hebben...
Geen Excuus Markerbeer, dat is alleen voor zeer ernstige vergrijpen.Markerbeer schreef:Excuus, overheen gelezen. Denk dat ik deze en de no. 1 binnenkort maar eens moet proberen.
Wordt jouw standaard beloning voor wegenwacht hulp aan PRF leden
Charlie schreef:Mijn laatste pijpstampertje was niet echt praktisch omdat ik dus twee kapjes eraf moest draaien om bij het stampertje te komen of bij de wroeter. Ik heb dus maar besloten om het ultieme pijpstampertje c.q. wroeter aan te schaffen:
Dunhill Pipe Tamper Junior
Het kost dan ook wat, maar dan heb je ook wat moois.
Dat zou wel leuk zijn, ware het niet dat ik gewoon een knaapje ben die een heilige witte stip van Dunhill op zijn rotzooi wil zien zitten.Pieter schreef:Zeer mooie tamper!
Maar...
Me dunkt dat zoiets met de juiste werktuigen toch ook wel zelf te maken is? Mooie instrumentmakersdraaibank voor het stalen gedeelte, gaatjes boren, draadtapje erin... Dat messingen ornament zo mooi krijgen wordt iets lastiger, maar ik zou denk ik toch aardig in de buurt kunnen komen.
De whitespot wordt natuurlijk iets lastiger.
En tenzij de stalen huls gevelsd is, natuurlijk. Dan wordt het een compleet ander verhaal.