Wauw...pijpje is binnen hoor....en met deze achtergrond-informatie wordt het roken van dit exemplaar nog leuker.Dukdalf schreef:Graag gedaan. De kleine versie van Huijzer's kunstwerk krijgt ergens wel een plekje in ons huis.
Die Cassano komt niet uit Italie, dat geldt alleen voor het hout. De pijp zelf is Argentijns fabrikaat en ik begrijp dat nu Hagar666 de enige in Nederland en hoogstwaarschijnlijk het hele halfrond is die daar trots op kan zijn. Misschien rookt hij nog lekker ook en dan heb ik er nog wel een paar liggen, waaronder een prince, een Oom Paul, nog zo'n bent als deze en twee straights. Heppie nog een schilderijtje liggen dan?![]()
Jan
Wauw man....... dit is een zeer mooie aanwinst!!
Ziet er een heel mooi pijpje uit Albert. Veel plezier ermee!
Leuk pijpje man!
Kwijl...
mysmokingshop.co.uk...ze hebben er nog eentje geloof ik dus het gaat druk worden...daar hebben daar ook losse tabak van Gwawith Hogarth (plug, flake, ready rubbed, twist).Robb schreef:Kwijl...![]()
Gefeliciteerd
Welke webshop was dat precies?
Hoi Janneman. Toen ik het uit het doosje haalde schreeuwde dit pijpje inderdaad om flake. Je hebt inderdaad bijna hetzelfde pijpje (alleen heb je een veel mooiere foto ervan gemaakt dan ik), maar er zat bij mij geen buisje in. Die zal wel wegbezuinigd zijn om de prijs laag te houden. Bij mij is de steel ook vrij rond en smal bij de kop (op jouw foto ziet hij er iets afgeplat uit) en er is ook niet echt ruimte meer voor een buisje of een filter.janneman schreef:Ha, mooi pijpje AlbertE, gefeliciteerd. Uit ervaring durf ik te zeggen dat je daar veel lol aan gaat beleven. Inderdaad prima voor flake en andere 'trage' tabakken. Bij mij is precies dat model Parker al jaren de ideale pijp voor een Latakia dag-afsluiting...
Zit er bij jou o0ok zo'n aluminium buisje in? Ik heb dat bij mij eruit gehaald, hij rookt prima zonder.
En dat vind ik nou precies de charme van de meeste Parkers.AlbertE schreef:Het is een heerlijk no-nonsense pijpje. .
Wat een prachtige stemmige foto, Jan!! En niet alleen omdat mijn tamper erop staat, hoor.janneman schreef:.....
+1! Dat zou ik ook wel willen weten. jouw foto's zien er altijd uit alsof ze op een donkere winteravond voor de open haard zijn gemaakt, zo sfeervol. Ik krijg dat echt niet voor elkaar.Bart Iron schreef:Wat een prachtige stemmige foto, Jan!! En niet alleen omdat mijn tamper erop staat, hoor.![]()
Hoe doe je dat met het licht, want je hebt geen flits gebruikt volgens mij.