Yup!Bommel schreef:Zitten ze daar nog?
Die Kaatsheuvelaars toch.

Yup!Bommel schreef:Zitten ze daar nog?
Zijn jullie gezellig in de WinterEfteling geweessssss...????Gypscoprotheres schreef:Yup!Bommel schreef:Zitten ze daar nog?
Die rookt zeker ClanGypscoprotheres schreef:
Ja.St Patrick schreef:Zijn jullie gezellig in de WinterEfteling geweessssss...????
Als ik kijk hoe die z'n pijp vasthoud, betwijfel ik of 'ie rooktMus schreef:Die rookt zeker ClanGypscoprotheres schreef:
gezien de doek in de andere hand....hij is zijn pijp aan het poetsen ...met spuug.Luys schreef:Als ik kijk hoe die z'n pijp vasthoud, betwijfel ik of 'ie rooktMus schreef:Die rookt zeker ClanGypscoprotheres schreef:
Geluksbal, ik wel en ik heb nu al weer een schijthumeur. Deze respectloze man verdiend een leven lang Clan en dan druk ik me nog zacht uit.Toon schreef:Ik kan op mijn werk geen afbeeldingen bekijken
Nu ben ik heel benieuwd naar de afbeelding. Ik ga de laptop aanschoppen en via de 3g kijkenArno schreef:Geluksbal, ik wel en ik heb nu al weer een schijthumeur. Deze respectloze man verdiend een leven lang Clan en dan druk ik me nog zacht uit.Toon schreef:Ik kan op mijn werk geen afbeeldingen bekijken
Afbeelding is niets bijzonders hoor, ik krijg alleen een schijthumeur als ik zijn kop zieToon schreef:Nu ben ik heel benieuwd naar de afbeelding. Ik ga de laptop aanschoppen en via de 3g kijkenArno schreef:Geluksbal, ik wel en ik heb nu al weer een schijthumeur. Deze respectloze man verdiend een leven lang Clan en dan druk ik me nog zacht uit.Toon schreef:Ik kan op mijn werk geen afbeeldingen bekijken
Ik ook, Toon.Toon schreef:Verklaar u nader Endevos. Ik ben benieuwd naar de reden van deze post.
Dat is hier ook van toepassing.Kynikos schreef:Grapje moet kunnen jongens. Souvenir voor wie hem niet in volle glorie gezien heeft: Klik.
Bommel schreef:Slotje erop???![]()
Of verhuizen naar zware kost.