Wel hele mooie en vooral spektaculaire films. Ik kon mij er nog vrij weinig van herinneren, maar wat een geweldige mooie films. Wij zijn dan ook razend benieuwd naar de andere films..

Doe maar rustig aan hoor Heer Bommel, The Hobbit komt pas December 2012 bij ons in de Bioscoop...Bommel schreef:Binnenkort ook maar eens een paar uurtjes vrij maken.![]()
Moet ik wel Mme Bommel voor ingewikkelde boodschappen de deur uitsturen, want die houd er niet zo van.
Dat weet ik St Patrick, maar ik doelde op de trilogie "in de Ban van de Ring"St Patrick schreef:Doe maar rustig aan hoor Heer Bommel, The Hobbit komt pas December 2012 bij ons in de Bioscoop...Bommel schreef:Binnenkort ook maar eens een paar uurtjes vrij maken.![]()
Moet ik wel Mme Bommel voor ingewikkelde boodschappen de deur uitsturen, want die houd er niet zo van.
Heeej te gek man die beelden!!Luys schreef:Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe het kan, maar mijn vrouw heeft gisteren spontaan (of stiekem het forum gelezen?) besloten om LOTR te gaan kijken...
Hier een (niet zo geweldige foto) van het vitrinekastje waar nu deel 1 uit mist:
En verdomd....... het muntje valt nu pas.... je avatar.... J.R.R. Tolkien!Nekker schreef:Ik ben een erg grote fan rond alles wat met Tolkien te maken heeft. Ik kan haast niet wachten tot deze verschijnt. Mijn huis is nu al versierd met de originele handtekeningen van Peter Jackson, Ian Mckellen, Viggo Mortensen en Elijah Wood. Ook hangt hier in een kader een verzameling van de originele filmrollen van The Fellowship of the Ring. De Hobbit, zal me opnieuw reden geven om in mijn verzamelwoede-modus te gaan...
+1Martin Romijn schreef:Ik verheug me op de film...het boek, eigenlijk de proloog van de LOTR boeken, met veel plezier diverse malen gelezen. Het is al aardig versleten. Denk dat ik het zo'n jaar of 20 in mijn bezit heb...
Heeej cool man....Peregrijn schreef:Voor iedereen die het wachten op The Hobbit wat zwaar valt hier een link naar een onafhankelijk gemaakte film over de jacht van Aragorn op Gollum! Het is misschien geen Peter Jackson film maar wel erg knap gemaakt met liefde voor de sfeer die de oorspronkelijke films uitademen.
http://www.thehuntforgollum.com/
Voor wie niet bekend is met de boeken de jacht op gollum vondt ongeveer een een jaar voor de gebeurtenissen in The Lord of the rings plaats, tolkien heeft deze bij mijn weten niet uitvoerig beschreven dus de film makers hebben het wel zelf ingevuld.
Er zijn verschillende fanfilms, maar slechts een paar goede. The Hunt for Gollem is veruit de beste. Er is er nog één die vrij goed is, maar de naam ontsnapt me even. Ik moet even grasduinen in mijn externe harde schijf om te zien hoe of wathagar666 schreef:Heeej cool man....Peregrijn schreef:Voor iedereen die het wachten op The Hobbit wat zwaar valt hier een link naar een onafhankelijk gemaakte film over de jacht van Aragorn op Gollum! Het is misschien geen Peter Jackson film maar wel erg knap gemaakt met liefde voor de sfeer die de oorspronkelijke films uitademen.
Voor wie niet bekend is met de boeken de jacht op gollum vondt ongeveer een een jaar voor de gebeurtenissen in The Lord of the rings plaats, tolkien heeft deze bij mijn weten niet uitvoerig beschreven dus de film makers hebben het wel zelf ingevuld.
Die ga ik vanavond ff op mijn gemak bekijken....
Heej te gek... hou ons op de hoogte...ben zeer benieuwd!jarnogab schreef:Er zijn verschillende fanfilms, maar slechts een paar goede. The Hunt for Gollem is veruit de beste. Er is er nog één die vrij goed is, maar de naam ontsnapt me even. Ik moet even grasduinen in mijn externe harde schijf om te zien hoe of wathagar666 schreef:Heeej cool man....Peregrijn schreef:Voor iedereen die het wachten op The Hobbit wat zwaar valt hier een link naar een onafhankelijk gemaakte film over de jacht van Aragorn op Gollum! Het is misschien geen Peter Jackson film maar wel erg knap gemaakt met liefde voor de sfeer die de oorspronkelijke films uitademen.
Die ga ik vanavond ff op mijn gemak bekijken....
Haha dat gold voor mij ook echter was het een getrokken scramasax en drinkhoornBurrey schreef:Ik stond tijdens de trailer alweer met getrokken zwaard en bierpul te juichen.....dus te trailer was in ieder geval goed!
Pffff. December volgend jaar is nog wel even wachten.