Heeft iemand daar ervaring mee?
Lol!dr. Watson schreef:Het ging toen echter heel goed wnat ik kom maar door blijven puffen. Later had ik in de gaten dat het niet de rook was uit mijn pijp, maar mijn eigen adem
Ik heb op Amerikaanse forums wel eens gelezen dat mensen met een army bit pijp ineens hun bowl kwijt waren, omdat de steel zo los zat door de kou.Gypscoprotheres schreef:Bedankt allen. Dan weet ik dat ik nog eens een boswandeling kan maken als er sneeuw ligt... (met een pijp uiteraard)
Kynikos schreef:Ik heb op Amerikaanse forums wel eens gelezen dat mensen met een army bit pijp ineens hun bowl kwijt waren, omdat de steel zo los zat door de kou.Gypscoprotheres schreef:Bedankt allen. Dan weet ik dat ik nog eens een boswandeling kan maken als er sneeuw ligt... (met een pijp uiteraard)
dr. Watson schreef:In maart 2009 rookte ik in Middelburg in de vrieskou en pijp. Ik was nog een beginner en kon mijn pijp nog niet lang laten branden. Het ging toen echter heel goed wnat ik kom maar door blijven puffen. Later had ik in de gaten dat het niet de rook was uit mijn pijp, maar mijn eigen adem