Iemand dit wel eens gerookt? Het is natuurlijk al lang uit de handel, maar ik scoorde vanmiddag een 5 tal blikjes, vacuüm en nog behoorlijk goed.
'Matured dark virginia' staat erop.
(Misschien robvoorburg?)
Seamen's Club (de graaff)
- Arno
- Contacteer:
Re: Seamen's Club (de graaff)
Ik denk dat Upper Ten je hierover meer kan vertellen
Waar heb je de blikjes trouwens "gescoord" als ik vragen mag?

Bij Andringa in Amsterdam.
Als er liefhebbers zijn, laat maar weten, ik heb een optie op alles wat ze nog hebben, maar eerst wil ik ze goed testen en een recensie neerzetten. De geur is geweldig, ruikt naar rozijnen met flink wat zuur, erg goed vochtig, bijzonder donker, bijna zwart.
Overigens, de De Graaff pure Perique... Wat zou ik daarmee kunnen? De geur is die van havanna's,na al die ageing.
Als er liefhebbers zijn, laat maar weten, ik heb een optie op alles wat ze nog hebben, maar eerst wil ik ze goed testen en een recensie neerzetten. De geur is geweldig, ruikt naar rozijnen met flink wat zuur, erg goed vochtig, bijzonder donker, bijna zwart.
Overigens, de De Graaff pure Perique... Wat zou ik daarmee kunnen? De geur is die van havanna's,na al die ageing.
- dr. Watson
Ik heb dat merk ook in mijn bezit. Het is gewoon donkere gerijpte virginia. Eventueel te gebruiken om te mengen. Zelf heb ik ook een mengsel gemaakt met deze tabak, namelijk met een beetje sigaarblad. Zie dr. watson - mixture nr. 1.
Perique is er om in kleine portie aan een tabak toe te voegen. Probeer anders eens de Seamen's club met een kleine toevoeging van de perique?
Overigens nergens op internet kan ik een foto vinden van deze tabak. Misschien lukt het je om er een foto van te plaatsen. Upper Ten heeft overigens ervaring met zo'n beetje alle tabak van De Graaff behalve van de Seamen's Club.
Perique is er om in kleine portie aan een tabak toe te voegen. Probeer anders eens de Seamen's club met een kleine toevoeging van de perique?
Overigens nergens op internet kan ik een foto vinden van deze tabak. Misschien lukt het je om er een foto van te plaatsen. Upper Ten heeft overigens ervaring met zo'n beetje alle tabak van De Graaff behalve van de Seamen's Club.
Gediplomeerd Clan Roker
Ik snap even totaal niet meer hoe je hier een foto moet plaatsen.
- Arno
- Contacteer:
Via http://www.postimage.org/ Vroeger ging dat automatisch, nu moet je even zelf naar de site 
Op welke tabakken heb je nog meer een optie dan?

- Upper Ten
Ik ken de meeste tabakken van de Graaff maar deze Seaman's club niet.robertas schreef:Bij Andringa in Amsterdam.
Favorieten; Charles Fairmorn Lancer' s slices, C & D Pirate Kake, C & D Star of the East, John Patton Latakia Junction. Captain Earle' s Stimulus Package en Ten Russians, S.G. Brown no. 4. G & H Brown Irish Twist, G & H Dark Bird 's Eye G & H Brown Bogie
- Arno
- Contacteer:
- Eliminator
- Moderator
Even verplaatst naar 'tabak algemeen', mochten er hier recentie's van komen/gewenst zijn, dan openen we wel een nieuwe topic over deze tabak in het recentie hoekje, vooralsnog lijkt mij dat hier niet het geval.
- annie69
- Contacteer:
- Bolle
- Contacteer:
Gaat nog steeds, onder het "invoerveld" staat een tekstje met "Add image to post", en die opent een popup... dus dat werkt nog/weerArno schreef:Via http://www.postimage.org/ Vroeger ging dat automatisch, nu moet je even zelf naar de site
"Een tevreden roker is geen onruststoker..."
"After Monday and Tuesday, even the calendar says W T F"
- Mijn Pijpen - Mijn Tabak -
"After Monday and Tuesday, even the calendar says W T F"
- Mijn Pijpen - Mijn Tabak -