Hebben jullie er ook last van en kennen jullie een middeltje ertegen om de aanslag te verwijderen?
Groeten,
Watson
Jos schreef: (en ja, ik rook nog steeds twee ons flake wekelijks)
Ik ken Rembrandt als schilder... Is dit dan veelkleurige pasta?discus123 schreef:Rembrandt tandpasta, aanbevolen door mijn tandarts.
Luys schreef:Ik ken Rembrandt als schilder... Is dit dan veelkleurige pasta?discus123 schreef:Rembrandt tandpasta, aanbevolen door mijn tandarts.
Rook ook veel latakia maar heb (nog) geen last van verkleuring. Poets wel met Sensodyne Gentle Whitening.Luys schreef:Heb de indruk dat het in mijn geval niet aan sigaren ligt (die rook ik al veel langer, en die sterke verkleuring op m'n tanden is sinds ik pijprook)...
Denk dat in mijn geval Latakia de schuldige is; dat spul ruikt niet alleen (volgens sommigen dan) als verbrande autoband, het geeft ook af als verbrande autoband
Uit nieuwsgierigheid heb ik ook die rembrandt gekocht. Lag bij Kruidvat. Bespottelijk duur vond ik, bijna 10 euro voor een kleine tube van 50 ml.meindert schreef:Ik ben vandaag bij verschillende drogisten geweest , maar geen rembrandt
te vinden ( wel andere tandpasta,s van oral-b.
Waar kopen jullie dit spul??
Je betaalt bij Kruidvat inderdaad de hoofdprijs maar als je op de markt kijkt (Albert Cuyp voor jou?)Ik ben vandaag bij verschillende drogisten geweest , maar geen rembrandt
te vinden ( wel andere tandpasta,s van oral-b.
De mondhygiëniste heeft mij vroeger aangeraden om daarom rooibosthee te drinken, volgens haar de enige thee die geen aanslag op de tanden geeft.Berend72 schreef: En trouwens, los van roken verkleuren je tanden ook enorm van koffie of thee.... En koffie en thee gaan er toch elke dag wel bij in..
Hallo annie69,annie69 schreef:Aah,van de week bij de tandarts geweest,hij kreeg de aanslag moeilijk weg,zijn opmerking dat kon wel rookaanslag zijn.
Ja knikte ik,ik wist niet dat jij rookt zegt hij.
Ja ik rook de pijp zei ik,hij zegt dat wil ik ook eens gaan uitproberen,maar vindt maar een winkel die ze verkoopt.
Waarop ik hem zei,kan geregeld worden.
Stom verbaasd zegt hij ik rook sigaren,rook jij die ook.
Soms heb ik hem geantwoord,nou ik ben een nieuwe lijn van oliva aan het proberen,gemaakt naar oud recept van hollands sigaren.
In plaats van een een advies van minder roken, liep ik de praktijk uit met drie dikke sigaren van hem.
Ben nu nog verbaasd hier over,moet eens kijken wat ik heb voor hem.