Peterson - Holiday Season 2011

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Bommel

Peterson - Holiday Season 2011

Post by Bommel »

Golden and orange Virginias, Burley and black Cavendish make up this captivating blend that is both elegant and full of finesse, sure to please the connoisseur’s palate. A sensual, deep and simply wonderful scent of cinnamon and candied fruit evokes memories of the holiday season relaxing by the fireside on a cold winter’s day!

Zover ik weet nog niet op de Nederlandse markt.
Wat mij aantrekt is de Cinnamom.
Ik zal zeker een blikje kopen en ik hoop dat deze tabak mij meer bevalt dan de Holiday Season 2010.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

mawi

Re: Peterson - Holiday Season 2011

Post by mawi »

Ik heb een blikje gekregen als kado van Tom Palmer, echt een geweldig ruikend tabak! Heb 1 bowl gerookt, lekker aroma en kamernoot. Zeker een aanrader voor de kerstdagen! Ik heb alvast in een luchtdicht potje gedaan aangezien Peterson hun jaartabakken niet luchtdicht verzegelen....

Bommel

Post by Bommel »

Ik ga snel eens winkelen en kijken of ik deze tabak al in mijn omgeving kan kopen.
Mijn vermoede is dat het internet wordt. :twisted:

Bommel

Post by Bommel »

mawi wrote:Ik heb een blikje gekregen als kado van Tom Palmer, echt een geweldig ruikend tabak! Heb 1 bowl gerookt, lekker aroma en kamernoot. Zeker een aanrader voor de kerstdagen! Ik heb alvast in een luchtdicht potje gedaan aangezien Peterson hun jaartabakken niet luchtdicht verzegelen....
Kan je voor mij de geur van de tabak nuanceren?

Frederic

Post by Frederic »

Die ga ik dit weekend in London op de kop tikken!

Vandaahl

Post by Vandaahl »

Mijn blikje is al half leeg. Als je van zoet hout, prima tabak! Volgens mij had Rudi er ook een blik van mee tijdens de meeting in Heukelem. Ruikt voor mij een beetje naar van die appels met zo'n rode laag er over. Die je vaak kan kopen op de kerstmarkten in Duitsland.

Martin Romijn

Post by Martin Romijn »

Vandaahl wrote:Mijn blikje is al half leeg. Als je van zoet hout, prima tabak! Volgens mij had Rudi er ook een blik van mee tijdens de meeting in Heukelem. Ruikt voor mij een beetje naar van die appels met zo'n rode laag er over. Die je vaak kan kopen op de kerstmarkten in Duitsland.

inderdaad...en die heb ik gekocht :twisted: :lol:

Frederic

Post by Frederic »

Heb er nu 2 pijpen van op, OK maar bog altijd niet overweldigend. Ik moet hier meer van roken...