Kun je tabak leren waarderen als je een foutieve aankoop hebt gedaan.
Heeft iemand ervaring?
-tips

Afgezien van de smaak, die vind ik niet echt bijzonder en wat tegenvallen, noemt u nu wel iets extreems op..St Patrick schreef:Natuurlijk kan dat... Je moet het alleen wel blijven proberen. Nu heb ikzelf een tijdje geleden 3P's gekocht, en ik ben er achter gekomen dat ik geen flake roker ben.
In tegenstelling tot wat pijpliefhebberrobin schrijft (en waarbij ik me afvraag waar hij die wijshied vandaan heeft):churchwardensmoker schreef:Voor de smaak van een pijp spelen veel factoren mee. Wat voor pijp (voornamelijk groot of klein, lange of korte steel), hoe te stoppen vaster of losser
is dat dan ook persoonlijke smaak welke soort pijp en of je het vaster of losser moet stoppen?
Ik heb zelf deze tabak nog nooit gerookt maar hieronder een kleine beschrijving.churchwardensmoker schreef:Bommel schreef:Alles is al gezegd alleen wil ik nog wijzen op het soort tabak voor een beginnend pijproker.
is BC royal een goede pijptabak voor een starter?
Heeej! Droppoeder? Een van de redenen waarom ik Esoterica's Penzance lekker vind is omdat die soms wat smaakt naar zoute drop. Neptune was mijn eerste tabak en nu nog steeds een van mijn favorieten. Misschien juist wel door dat droppoederBommel schreef:De Burley tabak die bij deze mixture gebruikt wordt, heeft voor het fermentatieproces begint een saus toevoeging gekregen die bestaat uit suiker, droppoeder, cacao en zuivere honing.