Show hier je nieuwe aanwinsten
- annie69
- Contacteer:
- multiballs
Ik ga maar in stukjes plaatsen, want ik ben niet goed met fototoestellen.
Deze vier blikjes kwam ik vandaag in Amsterdam tegen...

Toen ik begon met pijproken kocht ik een flake van De Graaff die me tot op heden is bijgebleven. Een ongehoord lekkere latakia flake. Niet meer verkrijgbaar, net zoals deze.

Dank de Dunhill poker:

Deze vier blikjes kwam ik vandaag in Amsterdam tegen...

Toen ik begon met pijproken kocht ik een flake van De Graaff die me tot op heden is bijgebleven. Een ongehoord lekkere latakia flake. Niet meer verkrijgbaar, net zoals deze.

Dank de Dunhill poker:

-
- annie69
- Contacteer:
- multiballs
-
-
- annie69
- Contacteer:
-
Oh, dat is geenszins vloeken in de kerk hoor. Op een oude vorm moet je het leren. Nog vind ik de vormgeving uit die tijd fraai en vooral tijdloos, echter na 43 jaar pijproken raakte ik er een beetje op uit gekeken, daarnaast was de ontwikkeling van de free-hand naar Deens idee volop in gang gekomen.
In die kleine 50 jaar tijd begon ik de Denen steeds volwassener te vinden, het bleek niet een eendagsvlieg, maar een pijpvorm te worden die vaste voet aan land zette.
Daarnaast zijn de free-hands een maatje groter, iets dat mij ook nog eens aanspreekt.
Verder is het afwerkingsniveau van deze pijpen tenminste net zo goed als de pijpen van Dunhill en roken ze tenminste gelijkwaardig.
In die kleine 50 jaar tijd begon ik de Denen steeds volwassener te vinden, het bleek niet een eendagsvlieg, maar een pijpvorm te worden die vaste voet aan land zette.
Daarnaast zijn de free-hands een maatje groter, iets dat mij ook nog eens aanspreekt.
Verder is het afwerkingsniveau van deze pijpen tenminste net zo goed als de pijpen van Dunhill en roken ze tenminste gelijkwaardig.
- janneman
- Contacteer:
Wow wat een verzameling Robertas! Aan die Parkers ga je lol beleven; heel fraaie pijpen!
En Multiballs, schitterend pijpje. Dat 'dwarse' zadelbit is inderdaad heel bijzonder, en de pijp zier er wel heel licht en elegant uit zo.
En Multiballs, schitterend pijpje. Dat 'dwarse' zadelbit is inderdaad heel bijzonder, en de pijp zier er wel heel licht en elegant uit zo.
Groet, Janneman
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
- belgianpipesmoker
@ Janneman,
Dank, Ikzelf vind die sandblasts echt heel erg fraai.
@ Rob,
Misschien ga ik ze over een tijdje nog wel waarderen. Ooit zal ik wel eens zo'n winslow kopen, maar ik heb ze zo vaak in mijn handen gehad en dacht... nee.
@ belgianpipesmoker
Ik ben zeer jaloers op je Dunhill. Is mijn lievelingsmodel.
Dank, Ikzelf vind die sandblasts echt heel erg fraai.
@ Rob,
Misschien ga ik ze over een tijdje nog wel waarderen. Ooit zal ik wel eens zo'n winslow kopen, maar ik heb ze zo vaak in mijn handen gehad en dacht... nee.
@ belgianpipesmoker
Ik ben zeer jaloers op je Dunhill. Is mijn lievelingsmodel.
- Gypscoprotheres
- Contacteer:
Die Parkers beginnen mij steeds meer aan te spreken. Een mooi setje wat je hebt opgekocht!
@multiballs: schitterende bulldog. Ik ken het merk (en het model!) nog niet, maar het ziet er kwalitatief goed uit.
Edit: en ik zie even een Dunhill poker over het hoofd... Tof ding! Om de één of andere reden had ik nooit verwacht dat Dunhill ook Pokers in het assortiment had/heeft.
@multiballs: schitterende bulldog. Ik ken het merk (en het model!) nog niet, maar het ziet er kwalitatief goed uit.
Edit: en ik zie even een Dunhill poker over het hoofd... Tof ding! Om de één of andere reden had ik nooit verwacht dat Dunhill ook Pokers in het assortiment had/heeft.
Laatst gewijzigd door Gypscoprotheres op 22 mei 2011 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pitoe [*RIP*]