MilleLuci schreef:Ik had zin in zoetzoet en deze dus gekocht. Toch een beetje spijt. Misschien moet ik er even doorheen en nog een paar keer proberen en anders wordt het er één die geruild gaat worden! Nu op zoek naar echt zoet zoeter zoetst!
Wat Teunis schrijft: BiBo. Qua zoet en heftigheid tot nu toe de absolute winnaar. Heb nog geen zoete tabak gerookt die heftiger binnenkwam als deze: glazuur van je tanden en de veters uit je schoenen.
Of Memories of Tuscany, ook van DTM, bijna zo zoet als BiBo, maar nu met druiven.
En je bent net bij Peter Heinrichs geweest. Daar hebben ze een fantastische kersentabak onder eigen naam, de Chateau Henri No.48. Dit vind ik veruit de beste kersentabak die ik tot nu toe gerookt heb.
En ze hebben ook een zeer goed bosbessen tabak, ben nu uit mijn hoofd even het nummer kwijt (dacht de Peter Heinrichs nummer 4, maar dat kan ook de rode-wijn tabak zijn).
Dit zijn zo'n beetje de zoete toppers, maar vlak daaronder ligt nog een wereldje vol alternatieven die aanmerkelijk zoeter zijn dan de topictitel BR Cherry Cavendish.
PB me je adres even, MilleLuci. Dan kan ik je wat samples doorsturen.