Vandaag binnen gekregen van Niels tacoma
Leuke corncob en echt mooie asbak. Proficiat met je buit!Gypscoprotheres schreef:De buit uit Zutphen:
Alles nieuw, behalve de asbak.
Peterson De Luxe Mixture is mijn favoriet tot nu. Old Dublin en Solani - Sweet Mystery blend 113 zijn nieuw voor mij.
En natuurlijk de corncob, altijd al willen hebben.
Alexander, had ik dat geweten... Ik heb hier nog een volledig pak schippers tabak - Speciaal, die ik graag kwijt wil. Ik vind hem gewoonweg echt niet te roken. Ik denk dat ik gewoon echt geen Baai liefhebber ben.drfretboard schreef:Dan hier mijn aanwinsten van vandaag:
De rij rechts is 'verkregen'; samples, aansteker, en de slices geruild/gekregen.
Robert McConnell - The Original Red Virginia
Robert McConnell - The Original Oriental Pipe Tobacco
Robert McConnell - The Original Scottish Flake
Reiner Golden Flake
Schippers Tabak Speciaal
Stad Ootmarsum - Extra Krul
Stad Ootmarsum - Extra Krul
Solani - Silver Flake
Troost Slices
Troost Slices
Burley (puur)
Stond op het zakje van de tabak :p maar je bent geen vrouw dus daarom geld het niet voor jou.drfretboard schreef:Tillion schreef:Mooie vangsten iedereen, Jullie maken mij wel jaloers
p.s. *kijkend naar het schipperstabak* Dfret ik hoop voor jou dat jij niet zwanger bent anders kun je nog problemen krijgen
Leg uit?
Gelukkig een goed einde.St Patrick schreef:Heren, Ik ben blij dat jullie een mooie dag verder hebben gehad. Helaas moest ik eerder de gezelligheid, en de warmte van mijn forum collega's verlaten. Maar goed nieuws. Tante St Patrick is geheel kanker vrij verklaart, en ze mocht vanmiddag al naar huis. Nu nog een paar weken thuiszorg en dan komt zij er weer geheel bovenop. Ik wil hierbij een ieder danken voor het begrip en de steunende woorden...
Groeten en de volgende keer ben ik weer de hele dag bij, St Patrick (Ed)